באג | ctrl +w לא תמיד עובד
-
לפני שכל מי שלא מכיר (כמוני..) את ctrl + w ינסה לעשות את זה, אני ישתף אתכם שזה סוגר את הכרטיסיה שפתוחה עכשיו בדפדפן
-
לפני שכל מי שלא מכיר (כמוני..) את ctrl + w ינסה לעשות את זה, אני ישתף אתכם שזה סוגר את הכרטיסיה שפתוחה עכשיו בדפדפן
@Harry-Potter לא רק
גם בסייר ועוד -
@יום_שמח
הקונטרול / W כשלעצמם כן עובדים?
אולי הפעלת תוכנה שמשתמש בקיצור מקשים הזה למשהו אחר, או הגדרת קיצור מקשים זה למשהו אחר, וכעת זה תקוע אי שם... -
@יום_שמח כתב בבאג | ctrl +w לא תמיד עובד:
בהתחלת הפעלת המחשב
כמה זמן אח"כ לא עובד עם קצת אז יכול להיות שזה תוכנה שעולה באתחול אם לא תנסה לעקוב אחרי פתיחה של איזה תוכנה זה קורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות