בעיה | WINDOWS 7 לאחר שחסמו אתו
-
KMSOFFINE זה מה שניסיתי
תודה ניתקתי בשלב ההתקנה הסופי ונראה לי שהתוכנה כתבה משהו על חסימת ווינדוס 7 -
@לוגסון
הוא שאל איזה אופיס (כלומר איזה וורד התקנת), תתקין גירסאות ישנות, וכן תוודא שזה מתאים למעבד שלך - 32/64 ביט.
כמו כן לא מובן מה הכוונה שהתוכנה לא נתנה להוריד קובץ ISO -איזה תוכנה?@106 בהתקנת הווינדוס ניסיתי להתקין את המדריך פה בפרוםhttps://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10
והתקנתי את התוכנה של רופוס ושלחצתי הורדה המחשב חושב ורושם ארור ובהתקנת האופיס עשיתי מדריך גם של 32 ביט וגם של 64 ואישית יש לי 32 ביט תודה רבה -
@106 בהתקנת הווינדוס ניסיתי להתקין את המדריך פה בפרוםhttps://mitmachim.top/topic/138/מדריך-התקנה-נקייה-של-ווינדוס-10
והתקנתי את התוכנה של רופוס ושלחצתי הורדה המחשב חושב ורושם ארור ובהתקנת האופיס עשיתי מדריך גם של 32 ביט וגם של 64 ואישית יש לי 32 ביט תודה רבה -
-
@106 כן ניסיתי את המדריך הזה ושמתי דיסק או קי ובשלב הזה
ניתקתי אחרי שלחצתי הורדה הוא טען ורשם ארור -
@לוגסון
אולי סינון חוסם, לא יודע.
למעשה תוריד קובץ ISO למחשב
ומשם תתקין על הדיסק דרך רופוסאגב - רופוס מוחק את כל הקבצים על הדיסק-או-קי
והתקנה נקייה של וינדוס מוחקת את כל הקבצים שבדיסק קשיח. -
-
-
-
-
@תמיד-עוזר מ טיפה אני ידע
-
@תמיד-עוזר לא יש לך קישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
