עדכוני וינדוס לא עובדים לי
-
@מטעמים שאלה א מה גרסת הווינדוס שלך?
שאלה ב האם פרצת את הווינדוס?
שאלה ג האם התקינו לך תוכנה לחסימת עדכוני ווינדוס?@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
@מטעמים שאלה א מה גרסת הווינדוס שלך?
וינ10 1803
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
שאלה ב האם פרצת את הווינדוס?
לא, זה עם רישיון של חותם.
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
שאלה ג האם התקינו לך תוכנה לחסימת עדכוני ווינדוס?
כנראה שלא אבל אני לא יכול להיות בטוח, איך אני מוודא?
-
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
@מטעמים שאלה א מה גרסת הווינדוס שלך?
וינ10 1803
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
שאלה ב האם פרצת את הווינדוס?
לא, זה עם רישיון של חותם.
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
שאלה ג האם התקינו לך תוכנה לחסימת עדכוני ווינדוס?
כנראה שלא אבל אני לא יכול להיות בטוח, איך אני מוודא?
@מטעמים לא זה היתה השאלה
התכוונתי האם הום או פרו או גרסה אחרת
וניסית לעשות הפעלה מחדש ולנסות לעדכן שוב? -
@מטעמים לא זה היתה השאלה
התכוונתי האם הום או פרו או גרסה אחרת
וניסית לעשות הפעלה מחדש ולנסות לעדכן שוב?@A0533057932
תודה על הסיוע
המחשב נכבה לי כעת, (אמרתי לו "הפעל מחדש כעת" והוא לא מתעורר עדיין)
מנסה להדליקו, אחזור ואעדכן -
@מטעמים לא זה היתה השאלה
התכוונתי האם הום או פרו או גרסה אחרת
וניסית לעשות הפעלה מחדש ולנסות לעדכן שוב? -
@מטעמים כמו שחשבתי יש לך ווינדוס למתכנתים
כלומר עדכונים לא ירדו בצורה רגילה רק חלק קטן מהם -
@מטעמים כמו שחשבתי יש לך ווינדוס למתכנתים
כלומר עדכונים לא ירדו בצורה רגילה רק חלק קטן מהם@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
כלומר עדכונים לא ירדו בצורה רגילה רק חלק קטן מהם
הפתרון הוא להחליף גירסה?
-
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
כלומר עדכונים לא ירדו בצורה רגילה רק חלק קטן מהם
הפתרון הוא להחליף גירסה?
@מטעמים זה מה שאני הייתי עושה
ייתכן שיש עוד פתרונות
אני מודה אני לא מכיר את כולם מחמת שתמיד החלפתי גרסה לגרסה רגילה -
@מטעמים זה מה שאני הייתי עושה
ייתכן שיש עוד פתרונות
אני מודה אני לא מכיר את כולם מחמת שתמיד החלפתי גרסה לגרסה רגילה@A0533057932
קודם כל תודה,תוכל לכוון אותי היכן אני מוצא פה בפורום את הדרך הטובה ביותר להחליף גירסה?
-
@A0533057932
קודם כל תודה,תוכל לכוון אותי היכן אני מוצא פה בפורום את הדרך הטובה ביותר להחליף גירסה?
-
@מטעמים כמו שחשבתי יש לך ווינדוס למתכנתים
כלומר עדכונים לא ירדו בצורה רגילה רק חלק קטן מהם@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
כמו שחשבתי יש לך ווינדוס למתכנתים
במחילה מכבודו, זה לא וינדוס למתכנתים זה וינדוס לאנשי חינוך [ע"ע GOOGLE TRANSLATE וכדו']
אולי החלפת בין education ל - enterprise אבל בזה האחרון יורדים עדכונים נורמלי [וגם זה לא למתכנתים אלא בעיקרון לחברות גדולות] אלא שאפשר ליצור הגדרה בפרו ומעלה [education מקביל לפרו אלא שהוא עם תמיכה ל30 חודשים ולא 18 כמו בפרו] שלא ירדו עדכונים דרך הגדרות מדיניות קבוצתית עיין כאן
נראה לי שכדאי ל@מטעמים לעדכן גירסה באופן ידני ע"י קובץ ISO של גירסת וינדוס חדשה שיוריד למחשב ויש סיכוי טוב שזה יסתדר -
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
כמו שחשבתי יש לך ווינדוס למתכנתים
במחילה מכבודו, זה לא וינדוס למתכנתים זה וינדוס לאנשי חינוך [ע"ע GOOGLE TRANSLATE וכדו']
אולי החלפת בין education ל - enterprise אבל בזה האחרון יורדים עדכונים נורמלי [וגם זה לא למתכנתים אלא בעיקרון לחברות גדולות] אלא שאפשר ליצור הגדרה בפרו ומעלה [education מקביל לפרו אלא שהוא עם תמיכה ל30 חודשים ולא 18 כמו בפרו] שלא ירדו עדכונים דרך הגדרות מדיניות קבוצתית עיין כאן
נראה לי שכדאי ל@מטעמים לעדכן גירסה באופן ידני ע"י קובץ ISO של גירסת וינדוס חדשה שיוריד למחשב ויש סיכוי טוב שזה יסתדר@יהודה-12 אתה צודק
לא התעמקתי בדבר יותר מידי כי כמו שכתבתי לו
אני תמיד מתקין מחדש את גרסת הפרו הרגילה והמוכרת לי -
@A0533057932 אמר בעדכוני וינדוס לא עובדים לי:
עבד מצוין!!
לא יודע למה לא חשבתי על זה לבד,
ואין לי מושג למה דרך הכלי זה כן עזר, אבל עובדה שכל העדכונים נכנסו.@A0533057932 @יהודה-12
ממש תודה רבה על העזרה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
