באג | עברית הפוכה בשורת הפקודה
-
העברית בשורת הפקודה אצלי - הפוכה. במחשבים אחרים זה לא היה...
זכור לי שהיה כאן מישהו שסידר את זה [ולא דרך הפקודה: chcp 1255, ניסיתי אותה ולא עובד].
מישהו יודע?
כך זה נראה כעת:

ספויילר -
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
מוזר לי זה עובד.
@NH-LOCALבגרסאות האחרונות של דב בווינדוס 11, העברית חזרה להיות הפוכה גם בטרמינל. אני לא יודע בקשר לגרסאות היציבות

@י-פל במילים אחרות - אין דרך לסדר את זה. מלבד שליחת משוב במרכז המשוב של ווינדוס (אם כי אני מסופק עד כמה זה יעזור...)
-
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
מוזר לי זה עובד.
@NH-LOCALבגרסאות האחרונות של דב בווינדוס 11, העברית חזרה להיות הפוכה גם בטרמינל. אני לא יודע בקשר לגרסאות היציבות

@י-פל במילים אחרות - אין דרך לסדר את זה. מלבד שליחת משוב במרכז המשוב של ווינדוס (אם כי אני מסופק עד כמה זה יעזור...)
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
(אם כי אני מסופק עד כמה זה יעזור...)
אני לא מסופק.
זה פשוט לא יעזור...
לתשומת לבכם, @Microsoft !!! -
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
(אם כי אני מסופק עד כמה זה יעזור...)
אני לא מסופק.
זה פשוט לא יעזור...
לתשומת לבכם, @Microsoft !!! -
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
(אם כי אני מסופק עד כמה זה יעזור...)
אני לא מסופק.
זה פשוט לא יעזור...
לתשומת לבכם, @Microsoft !!! -
-
@שניאור-שמח החברה שיצרה את מערכת ההפעלה שאתה משתמש בה כעת, ועוד כמה דברים נוספים..
@NH-LOCAL יש להם משתמש במתמחים טופ??
-
@NH-LOCAL יש להם משתמש במתמחים טופ??
-
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
למה? לשורת הפקודה? ניסיתי כבר.
לא לשורת הפקודה, הוא ביקש שתחליף את זה לוינדוס טרמינל, וכמובן תצטרך להתקין אותו קודם... אחרת הוא לא יופיע...
-
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
מי שיכול להצביע... אולי יעזור [כנראה פתוח רק לאינסיידר'ס]:
https://aka.ms/AApfrks -
@מישהו12 כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
זה פשוט לא יעזור...
בודאי שיעזור. מניסיון, שפניתי אליהם, אפילו פניות שכבתבתי בעברית התייחסו, הגיבו, ותיקנו
מי שיכול להצביע... אולי יעזור [כנראה פתוח רק לאינסיידר'ס]:
https://aka.ms/AApfrks -
@שניאור-שמח לא. כמו שלג'ימייל אין משתמש, פשוט יש מישהו שהחליט לקרוא לעצמו על ש החברה או המוצר. בדיוק כמו שכל אחד יכול לקרא לעצמו "איפון 14"
@NH-LOCAL אז למה הוא תייג אותו?
-
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל מן הסתם פתוח לכולם
כתבתי, רק לאינסיידר'ס.
מי שלא ויכול לכתוב משוב - אודה לו [כך גם אלו שאינם אינסיידר'ס יוכלו להצביע]. -
@NH-LOCAL כתב בבאג | עברית הפוכה בשורת הפקודה:
@י-פל מן הסתם פתוח לכולם
כתבתי, רק לאינסיידר'ס.
מי שלא ויכול לכתוב משוב - אודה לו [כך גם אלו שאינם אינסיידר'ס יוכלו להצביע].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות





).