באג | אפליקציית מי
-
@אליפ תלחץ שלוש נקודות ותלחץ הורדה
@שניאור-שמח ניסיתי הוא כותב שאין תמיכה בסוג קובץ זה
-
@שניאור-שמח ניסיתי הוא כותב שאין תמיכה בסוג קובץ זה
@אליפ אצלי זה נתן.. מוזר
-
@אליפ אצלי זה נתן.. מוזר
@שניאור-שמח אולי צריך להתקין איזה אפליקציה שאולי כן תתמוך או משהו כזה?
-
@שניאור-שמח אולי צריך להתקין איזה אפליקציה שאולי כן תתמוך או משהו כזה?
@אליפ יש לך דרייב נכון?
-
@אליפ יש לך דרייב נכון?
@שניאור-שמח כן
-
@שניאור-שמח כן
@אליפ תנסה ודפדפן יש לך?
-
@אליפ תנסה ודפדפן יש לך?
@שניאור-שמח לא אין לי
-
@שניאור-שמח לא אין לי
@אליפ תנסה אולי להתקין ותעתיק את הקישור ששלחתי לדפדפן..
-
@אליפ תנסה אולי להתקין ותעתיק את הקישור ששלחתי לדפדפן..
@שניאור-שמח אבל אין לי דפדפן
-
@שניאור-שמח אבל אין לי דפדפן
@אליפ יש לך אפשרות להתקין?
-
@אליפ יש לך אפשרות להתקין?
@שניאור-שמח לא
-
@שניאור-שמח לא
-
-
@שניאור-שמח אני לוחץ עליו ולא קורה כלום
-
@שניאור-שמח אני לוחץ עליו ולא קורה כלום
@אליפ תלחץ על השלוש פסים ואז יהיה לך את השם של המכשיר תכנס אליו ותילך לתייקיה Download ותתקין
-
@אליפ תלחץ על השלוש פסים ואז יהיה לך את השם של המכשיר תכנס אליו ותילך לתייקיה Download ותתקין
-
@אליפ תלחץ על השלוש פסים ואז יהיה לך את השם של המכשיר תכנס אליו ותילך לתייקיה Download ותתקין
@שניאור-שמח הוא לא נותן לי להתקין
-
@שניאור-שמח הוא לא נותן לי להתקין
@אליפ כתב בבאג | אפליקציית מי:
@שניאור-שמח הוא לא נותן לי להתקין
קודם תסיר את ה me שמותקן ואח"כ תתקין את מה שהביאו לך.
-
@אליפ כתב בבאג | אפליקציית מי:
@שניאור-שמח הוא לא נותן לי להתקין
קודם תסיר את ה me שמותקן ואח"כ תתקין את מה שהביאו לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

