באג | בהירות מסך
-
נעלם לי האפשרות לשנות בהירות מסך כנראה באחד מהעדכונים של ווינדוס 11
גם בהגדרות הבהירות לא משתנה, וגם במנהל ההתקנים ובעדכונים אין אפשרות לסדר
האם ידוע למישהו דבר בעניין
מצורף צילום מסך
-
נעלם לי האפשרות לשנות בהירות מסך כנראה באחד מהעדכונים של ווינדוס 11
גם בהגדרות הבהירות לא משתנה, וגם במנהל ההתקנים ובעדכונים אין אפשרות לסדר
האם ידוע למישהו דבר בעניין
מצורף צילום מסך
@א-ס-0 כתב בבאג | בהירות מסך:
נעלם לי האפשרות לשנות בהירות מסך כנראה באחד מהעדכונים של ווינדוס 11
גם בהגדרות הבהירות לא משתנה, וגם במנהל ההתקנים ובעדכונים אין אפשרות לסדרתחת "בהירות וצבע", ודא שלא מופעלת האפשרות "שנה בהירות באופן אוטומטי בעת שינויי תאורה
-
@א-ס-0 כתב בבאג | בהירות מסך:
נעלם לי האפשרות לשנות בהירות מסך כנראה באחד מהעדכונים של ווינדוס 11
גם בהגדרות הבהירות לא משתנה, וגם במנהל ההתקנים ובעדכונים אין אפשרות לסדרתחת "בהירות וצבע", ודא שלא מופעלת האפשרות "שנה בהירות באופן אוטומטי בעת שינויי תאורה
-
@a-y-f
יש אפשרות השתמש בתאורה דינמית במכשירים שלי, וזה לא פעיל ולא עוזר
וגם במקשי מקלדת לא משנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות