דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | TWRP for Qin f22 pro?

בירור | TWRP for Qin f22 pro?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
15 פוסטים 7 כותבים 814 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני אני אני

    @אליר325000
    ואפשר לתקשר איתו מהמקשים?

    אליר325000א מנותק
    אליר325000א מנותק
    אליר325000
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אני-אני-אני לא, תנסה ותראה

    (-/;)

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אליר325000א אליר325000

      @אני-אני-אני לא, תנסה ותראה

      א מנותק
      א מנותק
      אני אני אני
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @אליר325000
      רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
      יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

      התקלה בקצרה:
      יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

      מישהו12מ HarwonaH Y 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אני אני אני

        @אליר325000
        רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
        יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

        התקלה בקצרה:
        יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @אני-אני-אני קרה לי גם בחלק מהF21PRO אאלט.
        תלחץ על מקש הניתוק, המסך יחשיך. (או רק ינעל) תלחץ שוב, אמור להיות מגע.

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          @אני-אני-אני קרה לי גם בחלק מהF21PRO אאלט.
          תלחץ על מקש הניתוק, המסך יחשיך. (או רק ינעל) תלחץ שוב, אמור להיות מגע.

          א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מישהו12
          ניסיתי ולא עבד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אני אני אני התייחס לנושא זה ב
          • א אני אני אני

            @אליר325000
            רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
            יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

            התקלה בקצרה:
            יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

            HarwonaH מנותק
            HarwonaH מנותק
            Harwona
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Harwona
            #8

            @אני-אני-אני כתב בבירור | TWRP for Qin f22 pro?:

            יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

            אולי איש ישן בשם @hagay יוכל לעשות את זה כמובן אם יימצא זמן פנוי....

            חתימה טובה

            hagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אני אני אני

              @אליר325000
              רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
              יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

              התקלה בקצרה:
              יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @אני-אני-אני כתב בבירור | TWRP for Qin f22 pro?:

              @אליר325000
              רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
              יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

              התקלה בקצרה:
              יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

              נטחן כבר ב4PDA, זה מה שיש כרגע
              אולי תנסה לחבר עכבר דרך היו אס בי - מסתמא שלא יעבוד אבל תנסה

              א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • HarwonaH Harwona

                @אני-אני-אני כתב בבירור | TWRP for Qin f22 pro?:

                יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

                אולי איש ישן בשם @hagay יוכל לעשות את זה כמובן אם יימצא זמן פנוי....

                hagayH מנותק
                hagayH מנותק
                hagay
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי hagay
                #10

                @Harwona לכאורה ישנה בעיה עם הקובץ שאחראי על מיפוי המקשים בTWRP ... אולי אפשר לנסות לחפש במכשיר את הקובץ הזה (אפשר לנסות לחפש בvendor/system בתוך תיקיית etc/device) לקובץ שמכיל את הפרמטרים של מיפוי המקשים במכשיר ולהשוות בינו לבין הקובץ שאחראי על כך ב TWRP, כמובן שזה אומר ידע ב Reverse engineer, ידע בבניית TWRP כמובן, להכל יש מדריכים ורק צריך להתעקש מספיק ! בהצלחה 🙂

                hagayH א 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • hagayH hagay

                  @Harwona לכאורה ישנה בעיה עם הקובץ שאחראי על מיפוי המקשים בTWRP ... אולי אפשר לנסות לחפש במכשיר את הקובץ הזה (אפשר לנסות לחפש בvendor/system בתוך תיקיית etc/device) לקובץ שמכיל את הפרמטרים של מיפוי המקשים במכשיר ולהשוות בינו לבין הקובץ שאחראי על כך ב TWRP, כמובן שזה אומר ידע ב Reverse engineer, ידע בבניית TWRP כמובן, להכל יש מדריכים ורק צריך להתעקש מספיק ! בהצלחה 🙂

                  hagayH מנותק
                  hagayH מנותק
                  hagay
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @hagay דוגמא ל key layout

                  This is an example of a key layout file for basic system controls,

                  such as volume and power keys which are typically implemented as GPIO pins

                  the device decodes into key presses.

                  key 114 VOLUME_DOWN
                  key 115 VOLUME_UP
                  key 116 POWER

                  אפשרויות מיקום הקבצים במכשיר:

                  Location
                  Key layout files are located by USB vendor, product (and optionally version) id or by input device name. The following paths are consulted in order:

                  /odm/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                  /vendor/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                  /system/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                  /data/system/devices/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                  /odm/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                  /vendor/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                  /system/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                  /data/system/devices/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                  /odm/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                  /vendor/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                  /system/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                  /data/system/devices/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                  /odm/usr/keylayout/Generic.kl
                  /vendor/usr/keylayout/Generic.kl
                  /system/usr/keylayout/Generic.kl
                  /data/system/devices/keylayout/Generic.kl

                  hagayH תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • hagayH hagay

                    @hagay דוגמא ל key layout

                    This is an example of a key layout file for basic system controls,

                    such as volume and power keys which are typically implemented as GPIO pins

                    the device decodes into key presses.

                    key 114 VOLUME_DOWN
                    key 115 VOLUME_UP
                    key 116 POWER

                    אפשרויות מיקום הקבצים במכשיר:

                    Location
                    Key layout files are located by USB vendor, product (and optionally version) id or by input device name. The following paths are consulted in order:

                    /odm/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                    /vendor/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                    /system/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                    /data/system/devices/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX_Version_XXXX.kl
                    /odm/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                    /vendor/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                    /system/usr/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                    /data/system/devices/keylayout/Vendor_XXXX_Product_XXXX.kl
                    /odm/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                    /vendor/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                    /system/usr/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                    /data/system/devices/keylayout/DEVICE_NAME.kl
                    /odm/usr/keylayout/Generic.kl
                    /vendor/usr/keylayout/Generic.kl
                    /system/usr/keylayout/Generic.kl
                    /data/system/devices/keylayout/Generic.kl

                    hagayH מנותק
                    hagayH מנותק
                    hagay
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי hagay
                    #12

                    @hagay עוד דוגמא שיכולה להיות
                    qin_f22_pro_keys {
                    volume_up: key1 {
                    gpios = <&gpio_key1 0 GPIO_ACTIVE_LOW>;
                    linux,code = <KEY_VOLUMEUP>;
                    };
                    };

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • Y YOLEVI

                      @אני-אני-אני כתב בבירור | TWRP for Qin f22 pro?:

                      @אליר325000
                      רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
                      יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

                      התקלה בקצרה:
                      יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

                      נטחן כבר ב4PDA, זה מה שיש כרגע
                      אולי תנסה לחבר עכבר דרך היו אס בי - מסתמא שלא יעבוד אבל תנסה

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני אני אני
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                      #13

                      @YOLEVI
                      איפה?

                      @hagay
                      ב F21 PRO זה עובד טאצ ולא עם מקשים

                      אגב ניסיתי לעשות לפי הסרטון הזה ולא עבד

                      שכחתי גם לציין שניסיתי להשתמש ב TWRP של F21 PRO (החלפתי את הקבצים שהיה צריך ע"פ הסרטון) ועדיין לא עבד הטאצ'
                      (מה שאני חושב שאולי בקובץ ה prop. Defulte יש הגדרה לא טובה)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • hagayH hagay

                        @Harwona לכאורה ישנה בעיה עם הקובץ שאחראי על מיפוי המקשים בTWRP ... אולי אפשר לנסות לחפש במכשיר את הקובץ הזה (אפשר לנסות לחפש בvendor/system בתוך תיקיית etc/device) לקובץ שמכיל את הפרמטרים של מיפוי המקשים במכשיר ולהשוות בינו לבין הקובץ שאחראי על כך ב TWRP, כמובן שזה אומר ידע ב Reverse engineer, ידע בבניית TWRP כמובן, להכל יש מדריכים ורק צריך להתעקש מספיק ! בהצלחה 🙂

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אני אני אני
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                        #14

                        פירקתי את הבוט עם ה TWRP מי שיכול לעיין (פירקתי גם את של F21 PRO אולי אפשר להשוות ולראות)
                        https://send.magicode.me/send-file/file/ab86a88b4a2f41bd3eaa75076048bceb1890ecbd/view

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          @אני-אני-אני כתב בבירור | TWRP for Qin f22 pro?:

                          @אליר325000
                          רק השבוע יצא לי לבדוק את זה איזה מעצבן שיש TWRP רק משהו שם לא תקין
                          יש כאן מישהו שמכיר קצת ויודע אולי לסדר את הקובץ?

                          התקלה בקצרה:
                          יש TWRP לשיואמי F22 PRO כאשר נכנסים אליו הטאצ' לא עובד

                          נטחן כבר ב4PDA, זה מה שיש כרגע
                          אולי תנסה לחבר עכבר דרך היו אס בי - מסתמא שלא יעבוד אבל תנסה

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלום פויגל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @YOLEVI ניסיתי עם עכבר ועובד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר