תגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות"
-
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@מחפש1 למה אתה צריך לעשות את המדריך הזה?
כבר יש לך את הכל מובנה בגרסה..אני רוצה להקטין את התפריטים הם מדאי גדולים
@מחפש1 אתה יכול להסתיר אותם..
-
@מחפש1 אתה יכול להסתיר אותם..
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@מחפש1 אתה יכול להסתיר אותם..
אני רוצה אותם אבל לא כאלו גדולים זה מאוד לא נוח
-
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@מחפש1 אתה יכול להסתיר אותם..
אני רוצה אותם אבל לא כאלו גדולים זה מאוד לא נוח
@מחפש1 אז מה יעזור המדריך שעשיתי?
-
אם עשיתי בדיוק לפי המדריך ואז אחרי שנדלק הפון הוא עושה ממשק משתמש של המערכת הפסיק ואז אם אני נוגע במסך אז הוא מהבהב 3 פעמים ונכבה מה ניתן לעשות בשביל לא לאבד את החומר שיש בפון?
@ילד איזה טלפון יש לך?
תעשה את המדריך הזה
https://mitmachim.top/post/733011 -
@ילד איזה טלפון יש לך?
תעשה את המדריך הזה
https://mitmachim.top/post/733011@שניאור-שמח F22 PRO
-
@שניאור-שמח F22 PRO
@ילד עשית כמו שצריך?
איזה גרסה יש לך? -
@ילד עשית כמו שצריך?
איזה גרסה יש לך?@שניאור-שמח כן עשיתי בול כמו שיש במדריך
מה שמוכרים בחנות ובגלל זה רציתי להוסיף סיבוב מסך ואז ... -
@ילד עשית כמו שצריך?
איזה גרסה יש לך?@שניאור-שמח ניסיתי גם לצרוב לו מחדש את מחיצת הסופר אך זה לא עזר בכלל זה נשאר אותו דבר זה ממש מוזר
-
@שניאור-שמח ניסיתי גם לצרוב לו מחדש את מחיצת הסופר אך זה לא עזר בכלל זה נשאר אותו דבר זה ממש מוזר
@ילד צרבת סופר תקין?
-
@ילד צרבת סופר תקין?
@שניאור-שמח וודאי תקין עשיתי איתו כמה פעמים גרסה והכל עבד פיקס
-
@שניאור-שמח וודאי תקין עשיתי איתו כמה פעמים גרסה והכל עבד פיקס
@ילד כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@שניאור-שמח וודאי תקין עשיתי איתו כמה פעמים גרסה והכל עבד פיקס
מעניין זה ממש מוזר..
איך צרבת? -
@ילד כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@שניאור-שמח וודאי תקין עשיתי איתו כמה פעמים גרסה והכל עבד פיקס
מעניין זה ממש מוזר..
איך צרבת?@שניאור-שמח עם sp flash סימנתי רק את הסופר ועשיתי הורדה
-
@שניאור-שמח עם sp flash סימנתי רק את הסופר ועשיתי הורדה
@ילד או שתנסה שוב, או שתעשה איפוס..
-
תגובה: מדריך | הוספת אריחי הגדרות מהירות
אפשר להגיב פה..
-
@שניאור-שמח
אני הוספתי הרבה אריחים שאין ב-F21 pro, בעזרת אפליקציה שנקראת MacroDroid

ב-MacroDroid אפשר גם להוסיף ולהמציא כל מיני אריחים שבכלל לא קיימים על ידי יצירת אריחים לטריגרים אישיים, כמו שעשיתי למשל "פתח חניון"
@ישראל-142 נכון, יש על זה כבר מדריך, וגם מה שאני עשיתי זה שזה יהיה מובנה ולא כל פעם תצתרך לעשות את זה..
וגם בf22 pro זה לא עובד..
-
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
ניסיתי למחוק ומשום מה זה לא נמחק למה?
או זה דרך אחרת למחוקצריך לעשות איפוס לאריחים..
-
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
ניסיתי למחוק ומשום מה זה לא נמחק למה?
או זה דרך אחרת למחוקצריך לעשות איפוס לאריחים..
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
ניסיתי למחוק ומשום מה זה לא נמחק למה?
או זה דרך אחרת למחוקצריך לעשות איפוס לאריחים..
מה הפירוש איך עושים?
-
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
ניסיתי למחוק ומשום מה זה לא נמחק למה?
או זה דרך אחרת למחוקצריך לעשות איפוס לאריחים..
מה הפירוש איך עושים?
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@שניאור-שמח כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
@FSHLOMO כתב בתגובות | למדריך "הוספת אריחי הגדרות מהירות":
ניסיתי למחוק ומשום מה זה לא נמחק למה?
או זה דרך אחרת למחוקצריך לעשות איפוס לאריחים..
מה הפירוש איך עושים?
מוריד את הסטטוס בר לוחץ על עריכה ואז 3 פסים ואיפוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות