עזרה | נוקיה 110 4g
-
S shanirbd מחק נושא זה ב
-
S shanirbd שחזר נושא זה ב
-
היי, בעלי קנה מכשיר נוקיה 110 , יש בתוכו פייסבוק מובנה, משחקים ודפדפן.
יש אפשרות להסיר?
דרך המכשיר לא מצאתי דרך.זה המכשיר

@shanirbd כתב בעזרה | נוקיה 110 4g:
היי, בעלי קנה מכשיר נוקיה 110 , יש בתוכו פייסבוק מובנה, משחקים ודפדפן.
יש אפשרות להסיר?
דרך המכשיר לא מצאתי דרך.זה המכשיר

בוודאי יש פה כאלה שיודעים לצרוב ויש להם גרסאות וכו׳, אבל בתכלס׳ אני לא מבין את כל אלה שרוצים להכשיר מכשירים כמו נוקיה 110 מה כבר יכול להיות, האינטרנט של המכשירים האלו זוועה, עד שמגיעים לדף הראשון של פייסבוק, ואז להתחבר לחשבון ובסוף מגיעים לפייסבוק עם מסך בגודל 1.8 אינץ׳ ועד שנכנסים לפוסט וכו׳, בזמן הזה אפשר כבר לקנות סמארטפון
איך אמר פעם מישהו: העונש של מי שנכנס לאינטרנט בנוקיה זה הצפייה בעצמה (מסך מיניאטורי שצריך להרוס את העניים בשביל לראות משהו
אם יש למישהו כאן הסבר למה בכל זאת זה גרוע, מעניין לשמוע
-
@shanirbd כתב בעזרה | נוקיה 110 4g:
היי, בעלי קנה מכשיר נוקיה 110 , יש בתוכו פייסבוק מובנה, משחקים ודפדפן.
יש אפשרות להסיר?
דרך המכשיר לא מצאתי דרך.זה המכשיר

בוודאי יש פה כאלה שיודעים לצרוב ויש להם גרסאות וכו׳, אבל בתכלס׳ אני לא מבין את כל אלה שרוצים להכשיר מכשירים כמו נוקיה 110 מה כבר יכול להיות, האינטרנט של המכשירים האלו זוועה, עד שמגיעים לדף הראשון של פייסבוק, ואז להתחבר לחשבון ובסוף מגיעים לפייסבוק עם מסך בגודל 1.8 אינץ׳ ועד שנכנסים לפוסט וכו׳, בזמן הזה אפשר כבר לקנות סמארטפון
איך אמר פעם מישהו: העונש של מי שנכנס לאינטרנט בנוקיה זה הצפייה בעצמה (מסך מיניאטורי שצריך להרוס את העניים בשביל לראות משהו
אם יש למישהו כאן הסבר למה בכל זאת זה גרוע, מעניין לשמוע
@מתושלח-הבבלי כן אתה צודק ברור שהאינטרנט איטי וכדומה.
אבל סתם אמרתי שהוא שאל אותי אם יש אפשרות (לא אשלם על זה כסף) אמרתי אולי איכשהו בקלות אפשר להסיר. -
@מתושלח-הבבלי כן אתה צודק ברור שהאינטרנט איטי וכדומה.
אבל סתם אמרתי שהוא שאל אותי אם יש אפשרות (לא אשלם על זה כסף) אמרתי אולי איכשהו בקלות אפשר להסיר. -
@shanirbd אם משתמשים בו בסים כשר, גם ככה לא תהיה גלישה ולכן לא יעבוד דפדפן וכו'.
בסים כשר אין גלישה....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות