בקשה | התקנת אפליקציות
-
יש לי שיאומי f21s עם גרסה בלי apk מישהו יודע איך אני יכול להוסיף אופציה להתקנת apk
-
יש לי שיאומי f21s עם גרסה בלי apk מישהו יודע איך אני יכול להוסיף אופציה להתקנת apk
@קובי-אבידן אצלי גרסה מדהימה.
הושק גרסה חדשה לפני כשבועיים עם עוד הרבה שיפורים.
80 ש''ח בלבד -
יש לי שיאומי f21s עם גרסה בלי apk מישהו יודע איך אני יכול להוסיף אופציה להתקנת apk
@קובי-אבידן אם פתוח לך מצב מפתחים יש אפשרות להכניס דרך המחשב עם adb
-
איך פותיחם מצב מפתחים
-
איך פותיחם מצב מפתחים
@קובי-אבידן בהגדרות/ מערכת/ גירסת bulid ושם לוחצים 11 פעמים על הגירסה וזה יכול להפתח. (אם לא נפתח תתייג אותי)
-
לא עובד, יש לי גרסה של גולד תקשורת אם מישהו מכיר אשמח לתשובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות