בקשה | מישהו עם mac באזור המרכז (בני ברק)
-
שלום הmac שלי נתקע וכתוב שצריך לחבר אותו ל mac אחר ולהתקין את המערכת הפעלה דרכו (הורדה של 14G)
אם יש מישהו באזור המרכז שיש לו mac עם מעבד אפל סיליקון ויכול להוריד 14G אני ישמח)https://support.apple.com/he-il/108900
הדרישות:
ציטוט:
Mac אחר, שבו תשתמשו כדי להכין לשימוש מחדש או לשחזר את ה-Mac המושפע. Mac זה חייב להשתמש ב-macOS Monterey ואילך
תודה! -
היי יש לי מק עם m2 ואני גר בנס ציונה עם זה רלוונטי
-
שלום הmac שלי נתקע וכתוב שצריך לחבר אותו ל mac אחר ולהתקין את המערכת הפעלה דרכו (הורדה של 14G)
אם יש מישהו באזור המרכז שיש לו mac עם מעבד אפל סיליקון ויכול להוריד 14G אני ישמח)https://support.apple.com/he-il/108900
הדרישות:
ציטוט:
Mac אחר, שבו תשתמשו כדי להכין לשימוש מחדש או לשחזר את ה-Mac המושפע. Mac זה חייב להשתמש ב-macOS Monterey ואילך
תודה! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות