שאלה | יש כזה דבר שלינוקס יראה כמו ווינדוס?
-
מישהו אמר לי שיש אופציה כזו שלינוקס יראה כמו ווינדוס,
מישהו מכיר? -
מישהו אמר לי שיש אופציה כזו שלינוקס יראה כמו ווינדוס,
מישהו מכיר?@מתושלח-הבבלי
קיים תעשה חיפוש בפורום -
מישהו אמר לי שיש אופציה כזו שלינוקס יראה כמו ווינדוס,
מישהו מכיר?@מתושלח-הבבלי https://mitmachim.top/topic/13576/מפלצת-או-פינגווין-חמוד-לינוקס-לכולם-חלק-ב
וסתם כך זו סדרת מדריכים מעינינת -
יש אפשרות להוריד ערכות נושא ויש כאלו שדומות לווינדוס
https://youtu.be/ZbdJE5ocghw -
מישהו אמר לי שיש אופציה כזו שלינוקס יראה כמו ווינדוס,
מישהו מכיר?@מתושלח-הבבלי יש את מה שהעלו לפורום פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות