בירור | מישהו כאן מבין במצלמות אבטחה ?
-
יש לי מערכת מצלמות אבטחה מחוברות ל DVR
אני רוצה לחבר את אותם המצלמות למערכת DVR נוספת
כלומר שהנתונים מהמצלמות יישמרו על גבי 2 מערכות
(ככה אני רוצה, ולא משנה מה הסיבה)
האם זה אפשרי, ואיך עושים את זה ?@5050
מבחינת מערכת נראה לי שאפשרי
אבל איך אתה מוסיף חיבור נוסף למצלמה עצמה?עצה שלי לניסיון (לפני שאתה קונה עוד DVR) תנסה לחבר מצלמה אחת לשתי חיבורים שונים ב - DVR שיש לך ותראה מה התוצאה
-
יש לי מערכת מצלמות אבטחה מחוברות ל DVR
אני רוצה לחבר את אותם המצלמות למערכת DVR נוספת
כלומר שהנתונים מהמצלמות יישמרו על גבי 2 מערכות
(ככה אני רוצה, ולא משנה מה הסיבה)
האם זה אפשרי, ואיך עושים את זה ?@5050 אם זה מצלמות אנלוגיות תחפש מפצל לחיבור קואקסיאלי
אם זה מצלמות רשת לדעתי זה יהיה מסובך יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות