עזרה | תגובות ל: רוצים לצפות בתוצאות הבחירות ישר מאקסל -Excel? בלי ללחוץ ריענון כל דקה? זה הפתרון!
-
@טכנופוב
סליחה על הנדנוד, אבל יש לך צפי לזה? (פשוט זה מאד חשוב לי כעת, יותר מאח"כ)
אגב, אני חושב שהקובץ צריך להיות דינמי מבחינת מס' חברי העיריה/מועצה, כיון שיש רשויות שיש שם 31 חברי עיריה, וישנם מועצות קטנות של 9/11/15 וכד'.תודה רבה מראש
-
@SBK אני רוצה לפרסם את זה יותר סמוך לבחירות, תוכל לכתוב לי מייל ואני ישלח לך את זה אם אתה רוצה תמחוק את המייל אחרי שאני ילייק לך.
-
@SBK אני רוצה לפרסם את זה יותר סמוך לבחירות, תוכל לכתוב לי מייל ואני ישלח לך את זה אם אתה רוצה תמחוק את המייל אחרי שאני ילייק לך.
-
@2256avi כתב בעזרה | תגובות ל: רוצים לצפות בתוצאות הבחירות ישר מאקסל -Excel? בלי ללחוץ ריענון כל דקה? זה הפתרון!:
@טכנופוב כבר נראה לי מספיק קרוב
אשמח לקבל עבור 15 מנדטיםיות פשוט זה לעשות גיליון לכל עירייה, לא?
[לא לכל הערים בארץ... החרדיות והגדולות, לא?] -
@טכנופוב
אולי תעזור לי
הכנתי אקסל ונשארתי תקוע בסוף, אולי אתה או מישהו אחר יוכלו לעזור לי פה,
כעת יש לי שורה של 12 משבצות שבכל אחד מספר אחר
אני צריך נוסחה שתעשה שמעל ה(2/3/4/5/6 תלוי מה רשום במשבצת אחרת) הגבוהים תהיה את הספרה אחת
אני מצרף צילום מסך

השורה שמשמאל ל1 האדום הם הקולות הנותרים אחרי חלוקת השלמים
המשבצת של ה2 האדום משם לקחת את הנתון כמה מספרים גבוהים צריך לבחור
ולכתוב משמאל ל3 האדום את הגבוהים
איזה נוסחה עושים? -
@טכנופוב
אולי תעזור לי
הכנתי אקסל ונשארתי תקוע בסוף, אולי אתה או מישהו אחר יוכלו לעזור לי פה,
כעת יש לי שורה של 12 משבצות שבכל אחד מספר אחר
אני צריך נוסחה שתעשה שמעל ה(2/3/4/5/6 תלוי מה רשום במשבצת אחרת) הגבוהים תהיה את הספרה אחת
אני מצרף צילום מסך

השורה שמשמאל ל1 האדום הם הקולות הנותרים אחרי חלוקת השלמים
המשבצת של ה2 האדום משם לקחת את הנתון כמה מספרים גבוהים צריך לבחור
ולכתוב משמאל ל3 האדום את הגבוהים
איזה נוסחה עושים? -
@2256avi אם מישהו יש לו על כל הערים החרדיות [העיקריות אלעד בית שמש ירושלים רכסים וכו׳... נשמח שיעלה לכאן]
-
@טכנופוב
אולי תעזור לי
הכנתי אקסל ונשארתי תקוע בסוף, אולי אתה או מישהו אחר יוכלו לעזור לי פה,
כעת יש לי שורה של 12 משבצות שבכל אחד מספר אחר
אני צריך נוסחה שתעשה שמעל ה(2/3/4/5/6 תלוי מה רשום במשבצת אחרת) הגבוהים תהיה את הספרה אחת
אני מצרף צילום מסך

השורה שמשמאל ל1 האדום הם הקולות הנותרים אחרי חלוקת השלמים
המשבצת של ה2 האדום משם לקחת את הנתון כמה מספרים גבוהים צריך לבחור
ולכתוב משמאל ל3 האדום את הגבוהים
איזה נוסחה עושים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות