בעיה | דחוף אני לא מצליח להתקין את הווינדוס
-
היי אני מנסה להתקין את הווינדוס והוא אומר לי שאני צריך לבחור כונן ראשי והוא כותב שאין אשמח לעזרה

-
@איי-וי זרוק אותו בדיסק און קי(לי יש בכל דיסק און קי תיקיה בשם IRST ושם יש של לנובו דל ואסוס ככה שזה בשניה)
-
@nte האמת שלא הבנתי אותך יש את הדיסק של התקנה אתה אומר שאני יוציא אותו מהמחשב יכניס דיסק און קי שאליו הורדתי את הקובץ הזה ויכניס את זה למחשב ?
-
@nte האמת שלא הבנתי אותך יש את הדיסק של התקנה אתה אומר שאני יוציא אותו מהמחשב יכניס דיסק און קי שאליו הורדתי את הקובץ הזה ויכניס את זה למחשב ?
-
@איי-וי
תוריד את הדרייבר לדיסק און קי אחר
תכניס אותו למחשב ותלחץ על "התקן מנהל התקנים" ותבחר את הדרייבר מהדיסק אונקי
בהצלחה!!! -
@איי-וי
יש לך במסך משבצת שכתוב שם: "טען מנהל התקנים" תלחץ עליה ותבחר בדרייבר שהורדת לדיסק אונקי אחר שחיברת למחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות