בקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro
-
@שניאור-שמח ושאתה מנסה דרך ההודעות הרגילות של המכשיר זה מגביל אותך שם בתווים?
תנסה אולי בכלל לבדוק אם אין בעיה בהודעות של גוגל, לשלוח נגיד רק אלי בלי הקבוצה.@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
-
@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
@שניאור-שמח איזה קטע מוזר זה שהגבילו את השיוואמי הזה לכזה קצת הודעות טקסט.
-
@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
@שניאור-שמח יש חדש? שולחת לך פה כי אולי לא תקבל את ההודעה בגלל הניסיון שליחה שלך
-
@שניאור-שמח יש חדש? שולחת לך פה כי אולי לא תקבל את ההודעה בגלל הניסיון שליחה שלך
@shanirbd קיבלתי והגבתי
-
@shanirbd קיבלתי והגבתי
@שניאור-שמח אלוף תודה על העזרה.
@מתושלח-הבבלי לידיעתך שבf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל -
@שניאור-שמח אלוף תודה על העזרה.
@מתושלח-הבבלי לידיעתך שבf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
בf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל
האם זה אכן בגלל שזה אנדרואיד 12?
-
@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
בf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל
האם זה אכן בגלל שזה אנדרואיד 12?
@חברים לא יודע..
רק יודע שזה עובד לי.. -
@חברים לא יודע..
רק יודע שזה עובד לי..@שניאור-שמח מה נשמע? תגיד מה הסיכוי שתבדוק לי על אמת לאנשים לגבי ההודעות ..
כבר רציתי לקנות אותו אבל אז טכנאי אח של חברה שלי אמר שיש מצב שאולי בגלל שזה היה למספרים כשרים אולי אי אפשר לדעת אם יש שגיאה או לא כי כל מכשיר זה משהו אחר.
אם תוכל לשלוח לכמה חברים ומקסימום תגיד להם שאתה עושה איזו בדיקה .
או שאני פשוט אשאל בפורום אם מישהו יוכל לבדוק.
תודה בכל זאת! -
@שניאור-שמח מה נשמע? תגיד מה הסיכוי שתבדוק לי על אמת לאנשים לגבי ההודעות ..
כבר רציתי לקנות אותו אבל אז טכנאי אח של חברה שלי אמר שיש מצב שאולי בגלל שזה היה למספרים כשרים אולי אי אפשר לדעת אם יש שגיאה או לא כי כל מכשיר זה משהו אחר.
אם תוכל לשלוח לכמה חברים ומקסימום תגיד להם שאתה עושה איזו בדיקה .
או שאני פשוט אשאל בפורום אם מישהו יוכל לבדוק.
תודה בכל זאת!@shanirbd אני יבדוק בהזדמנות ויעדכן..
-
@shanirbd אני יבדוק בהזדמנות ויעדכן..
@שניאור-שמח
תודה
כל חנות אמרה לי שאין אחריות ואי אפשר להחזיר מכשיר אה וגם אין להם אפשרות לבדוק.. לכן כלכך חשוב לי.
מישהו אחר באמת אמר לי שיש מצב שהכל תקין כי המעבד בפרו 22 יותר חזק מהפרו 21 -
@shanirbd אני יבדוק בהזדמנות ויעדכן..
@שניאור-שמח אגב מצאתי אפלייקציה ממש נוחה לקבוצות בלי שום הגבלות במספר אנשים לקבוצה כי בגוגל ראיתי שיש הגבלה ל20 בכל פעם.
אם מענין אותך קוראים לה Textra. -
@שניאור-שמח אגב מצאתי אפלייקציה ממש נוחה לקבוצות בלי שום הגבלות במספר אנשים לקבוצה כי בגוגל ראיתי שיש הגבלה ל20 בכל פעם.
אם מענין אותך קוראים לה Textra.@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
אם מענין אותך קוראים לה Textra
אני משתמש בה בזכות @Ykingsmart היקר, וברוך השם מאוד נהנה.
אגב, יש גם את האפליקציה בגירסת פרימיום שנעשה ע"י @יוסףטכנאי היקר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות