בעיה | שרשור באינדיזיין דורס סגנון של וורד
-
באמצעות ctrl+d באינדיזיין ניסיתי להכניס טקסט מוורד
וכשהכנסתי אותו לתיבת טקסט הוא עבר לסגנון פסקה 1
אממה, כשעבדנו על הוורד, עשינו כותרת כזו בגודל כזה, וכותרת כזו בגודל כזה במקום לעבוד באינדיזיין
וכשהוא עבר אוטומטית לסגנון פסקה 1 (אני רציתי לעשות את זה מבוקר רק אחרי שהכל מסדור עם גדלים, סגנון תו וכדו') ואת זה אני רוצה למנוע
איך אני יכול להכניס טקסט בלי סגנון פסקה?
תודה רבה!! -
ס סקרן להבין סימן נושא זה כשאלה ב
-
באמצעות ctrl+d באינדיזיין ניסיתי להכניס טקסט מוורד
וכשהכנסתי אותו לתיבת טקסט הוא עבר לסגנון פסקה 1
אממה, כשעבדנו על הוורד, עשינו כותרת כזו בגודל כזה, וכותרת כזו בגודל כזה במקום לעבוד באינדיזיין
וכשהוא עבר אוטומטית לסגנון פסקה 1 (אני רציתי לעשות את זה מבוקר רק אחרי שהכל מסדור עם גדלים, סגנון תו וכדו') ואת זה אני רוצה למנוע
איך אני יכול להכניס טקסט בלי סגנון פסקה?
תודה רבה!! -
@דנבו עברתי עליו הרבה פעמים ורק אחר כך שלחתי פה פוסט..
-
נפתר איכשהוא באמצעות משחק בהגדרות ייבוא
תודה רבה! -
ס סקרן להבין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות