בקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro
-
@שניאור-שמח אחלה
מענין שלא קיבלת הודעה איזה חברת סלולר אתה? אולי לא כל החברות שולחות, בפלאפון ופרטנר שולחים ישר הודעה כזו
@shanirbd אני בפלאפון..
-
@shanirbd אני בפלאפון..
@שניאור-שמח מענין אולי בגלל שזה בעצם מספרים שסתם המצאת, בכל אופן תעשה קבוצה חדשה עם המספרים שהבאתי לך כולל המספר הראשון שהוא מספר שני שלי ככה אני רואה אם ההודעה תתקבל ואז נדע.
-
@שניאור-שמח מענין אולי בגלל שזה בעצם מספרים שסתם המצאת, בכל אופן תעשה קבוצה חדשה עם המספרים שהבאתי לך כולל המספר הראשון שהוא מספר שני שלי ככה אני רואה אם ההודעה תתקבל ואז נדע.
@shanirbd שלחתי..
את בטוחה שכולם זה מספרים כשרים??
יש חלק 058, 053, 052, 055.. -
@shanirbd שלחתי..
את בטוחה שכולם זה מספרים כשרים??
יש חלק 058, 053, 052, 055..@שניאור-שמח כן כן אל תדאג זה אנשי קשר שלי שכבר שבוע אני שולחת בדיקות של הודעות אף אחד לא מקבל.
כן יש מספרים כשרים חדשים עם קידומת אחרת.. -
@שניאור-שמח כן כן אל תדאג זה אנשי קשר שלי שכבר שבוע אני שולחת בדיקות של הודעות אף אחד לא מקבל.
כן יש מספרים כשרים חדשים עם קידומת אחרת..@shanirbd האחריות עליך..

-
@shanirbd האחריות עליך..

@שניאור-שמח
כן הכל טוב..
אבל מה שהזוי שבכלל עוד לא קיבלתי שום הודעה
ממש נושא שצריך לפצח -
@שניאור-שמח
כן הכל טוב..
אבל מה שהזוי שבכלל עוד לא קיבלתי שום הודעה
ממש נושא שצריך לפצח@shanirbd מעניין למה זה עדיין לא נשלח..
יכול להיות בגלל שזה מספר כשר?
-
@shanirbd מעניין למה זה עדיין לא נשלח..
יכול להיות בגלל שזה מספר כשר?
@שניאור-שמח עזוב את הכשר נגיד , הוספת מס שלי שהוא לא כשר זה מה שמוזר.
אגב עשית שלח ולא קיבלת שום הודעת שגיאה או משהו כזה? זה פשוט ממתין לשליחה? -
@שניאור-שמח עזוב את הכשר נגיד , הוספת מס שלי שהוא לא כשר זה מה שמוזר.
אגב עשית שלח ולא קיבלת שום הודעת שגיאה או משהו כזה? זה פשוט ממתין לשליחה?@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
@שניאור-שמח עזוב את הכשר נגיד , הוספת מס שלי שהוא לא כשר זה מה שמוזר.
איך נגמר המספר?
אגב עשית שלח ולא קיבלת שום הודעת שגיאה או משהו כזה? זה פשוט ממתין לשליחה?
נכון
-
@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
@שניאור-שמח עזוב את הכשר נגיד , הוספת מס שלי שהוא לא כשר זה מה שמוזר.
איך נגמר המספר?
אגב עשית שלח ולא קיבלת שום הודעת שגיאה או משהו כזה? זה פשוט ממתין לשליחה?
נכון
@שניאור-שמח 0748
-
@שניאור-שמח 0748
@shanirbd עדיין לא נשלח.. מוזרר
-
@shanirbd עדיין לא נשלח.. מוזרר
@שניאור-שמח ושאתה מנסה דרך ההודעות הרגילות של המכשיר זה מגביל אותך שם בתווים?
תנסה אולי בכלל לבדוק אם אין בעיה בהודעות של גוגל, לשלוח נגיד רק אלי בלי הקבוצה. -
@שניאור-שמח ושאתה מנסה דרך ההודעות הרגילות של המכשיר זה מגביל אותך שם בתווים?
תנסה אולי בכלל לבדוק אם אין בעיה בהודעות של גוגל, לשלוח נגיד רק אלי בלי הקבוצה.@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
-
@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
@שניאור-שמח איזה קטע מוזר זה שהגבילו את השיוואמי הזה לכזה קצת הודעות טקסט.
-
@shanirbd כן, עד שלוש הודעות ועובר לmms..
@שניאור-שמח יש חדש? שולחת לך פה כי אולי לא תקבל את ההודעה בגלל הניסיון שליחה שלך
-
@שניאור-שמח יש חדש? שולחת לך פה כי אולי לא תקבל את ההודעה בגלל הניסיון שליחה שלך
@shanirbd קיבלתי והגבתי
-
@shanirbd קיבלתי והגבתי
@שניאור-שמח אלוף תודה על העזרה.
@מתושלח-הבבלי לידיעתך שבf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל -
@שניאור-שמח אלוף תודה על העזרה.
@מתושלח-הבבלי לידיעתך שבf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
בf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל
האם זה אכן בגלל שזה אנדרואיד 12?
-
@shanirbd כתב בבקשת מידע | מגבלת תווים f21 pro:
בf22 pro לא קופצת הודעת שגיאה, וכמובן הכל היה באפליקציה של הודעות של גוגל
האם זה אכן בגלל שזה אנדרואיד 12?
@חברים לא יודע..
רק יודע שזה עובד לי.. -
@חברים לא יודע..
רק יודע שזה עובד לי..@שניאור-שמח מה נשמע? תגיד מה הסיכוי שתבדוק לי על אמת לאנשים לגבי ההודעות ..
כבר רציתי לקנות אותו אבל אז טכנאי אח של חברה שלי אמר שיש מצב שאולי בגלל שזה היה למספרים כשרים אולי אי אפשר לדעת אם יש שגיאה או לא כי כל מכשיר זה משהו אחר.
אם תוכל לשלוח לכמה חברים ומקסימום תגיד להם שאתה עושה איזו בדיקה .
או שאני פשוט אשאל בפורום אם מישהו יוכל לבדוק.
תודה בכל זאת!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות