בעיה | בעיה בשינוי סיסמה / מחיקת חשבון משתמש
-
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️ -
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️ -
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️ -
@ejay זה לא מדבר על הבעיה שלי אני לא מצלי לשנות סיסמה או לחוק משתמש בגלל שכנראה חסר איזה קובץ מערכת אני שואל עם יש פתרון חוץ מלהתקין מחדש את וינדוס
-
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️@שלומי-הפורץ כתב בבעיה | בעיה בשינוי סיסמה / מחיקת חשבון משתמש:
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
אם מדובר בחשבון אונליין לא יעזור מה שאתה מנסה לעשות
-
@ejay זה לא מדבר על הבעיה שלי אני לא מצלי לשנות סיסמה או לחוק משתמש בגלל שכנראה חסר איזה קובץ מערכת אני שואל עם יש פתרון חוץ מלהתקין מחדש את וינדוס
@שלומי-הפורץ
אמרת שאתה לא מצליח למחוק גם בדיסק טכנאים
אז אני חושב שהבעיה היא בהרשאות -
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️@שלומי-הפורץ כתב בבעיה | בעיה בשינוי סיסמה / מחיקת חשבון משתמש:
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכנייםאולי @יוסי-מחשבים
-
ערב טוב
רציתי לשאול מה אני עושה שהמחשב שלי לא נותן לי לשנות סיסמה או למחוק חשבון משתמש גם לא דרך דיסק טכניים
בהגדרות זה נתקע לי על סימן של חושב (חשוב לציין שהמחשב שלי דיי מהיר אז ...)
אני מצרף תמונה
יש מצב שמחקתי איזה קובץ מערכת דרך הדיסק טכניים או ששיניתי משהו בקבצי מערכת יש למישהו מושג מה אני עושה זה ממש יעזור לי
ושוב פעם רציתי להגיד תודה אין לכם מושג כמה אתם עוזרים ועוד בחינם באמת כול הכבוד אין עליכם יא אלופים
️@שלומי-הפורץ אם הבעיה היא פגם בקבצי מערכת כדאי להתקין קובץ ISO של ווינדוס 11 (ניתן להוריד כאן) כדי שינסה לתקן.
או להריץ את הפקודה sfc /scannow
ישנם פקודות לשינוי סיסמה והסרת משתמש
לדוג' שינוי סיסמה:
net user "XXXX" 1234
במקום XXXX שם משתמש
במקום 1234 סיסמה (או "" להסרת הסיסמה)
הסרת משתמש:
net user "XXXX" /delete
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות