באג | באג מוזר נוקיה 225 עובד חלק בשיחות יוצאות דור 4 אבל בנכנסות יורד לדור 3
-
מדובר בסים של פרטנר ובפלאפון אחר הוא מקבל שיחות בדור 4 הנוקיה מקבל שיחות בדור 4 בסים של סלקום זה נראה שהבעיה היא שילוב של שניהם
-
@שלוםפ נשמע מוזר.
אולי תתקשר לתמיכה הטכנית של פרטנר ותבקש שיעשו ריענון לסים.
לפעמים פותר כל מיני בעיות.. -
@שלוםפ אז אולי זה בכל פרטנר?
מעניין לבדוק...
אתה באמת מרגיש הבדל באיכות השיחה? או שסתם הפרנציפ מפריע לך? -
@שלוםפ אז אולי זה בכל פרטנר?
מעניין לבדוק...
אתה באמת מרגיש הבדל באיכות השיחה? או שסתם הפרנציפ מפריע לך?@cool כתב בבאג | באג מוזר נוקיה 225 עובד חלק בשיחות יוצאות דור 4 אבל בנכנסות יורד לדור 3:
אז אולי זה בכל פרטנר?
אני בפרטנר, ויש לי שיחות וולט בדור 4
-
מדובר בסים של פרטנר ובפלאפון אחר הוא מקבל שיחות בדור 4 הנוקיה מקבל שיחות בדור 4 בסים של סלקום זה נראה שהבעיה היא שילוב של שניהם
-
@שלוםפ זו לא בעיה.. אם המתקשר הוא מ3G אז זה יורד לדור 3... אם אתה מחייג מדור 4 אז זה ישאר על דור 4.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות