בקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות
-
@שניאור-שמח . לא . לא ידעתי כלום לא גיבוי ולא לעוזר הפעלה מחדש
@n0548324403 כתב בבקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות:
@שניאור-שמח . לא . לא ידעתי כלום לא גיבוי ולא לעוזר הפעלה מחדש
התכוונתי שזה יכול להרוס אם תעשה הפעלה מחדש..
הטלפון נדלק? -
@n0548324403 כתב בבקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות:
@שניאור-שמח . לא . לא ידעתי כלום לא גיבוי ולא לעוזר הפעלה מחדש
התכוונתי שזה יכול להרוס אם תעשה הפעלה מחדש..
הטלפון נדלק?@שניאור-שמח כן הטלפון עובד הכל טוב אבל אין הגדרות אפילו שלוחצים ארוך על אחד הדברים בסטטוס בר זה לא לא פותח את ההגדרות
-
@שניאור-שמח כן הטלפון עובד הכל טוב אבל אין הגדרות אפילו שלוחצים ארוך על אחד הדברים בסטטוס בר זה לא לא פותח את ההגדרות
@n0548324403 איזה טלפון יש לך?
-
@n0548324403 איזה טלפון יש לך?
@שניאור-שמח שיאומי f21 pro
-
@שניאור-שמח שיאומי f21 pro
@n0548324403 תשאל אם מישהו יכול לשלוח לך את ההגדרות..
-
@n0548324403 תשאל אם מישהו יכול לשלוח לך את ההגדרות..
@שניאור-שמח מי יכול לשלוח לי את ההגדרות
-
מחקתי בטעות את ההגדרות מתוך האפליקציה nt manager. מישהו יודע איך מחזירים אותו
-
מחקתי בטעות את ההגדרות מתוך האפליקציה nt manager. מישהו יודע איך מחזירים אותו
@n0548324403 ברגע שישלחו לך אתה תוכל להחזיר..
-
מחקתי בטעות את ההגדרות מתוך האפליקציה nt manager. מישהו יודע איך מחזירים אותו
-
@אני-אני-אני לא עובד מה ששלחת
-
@אני-אני-אני לא עובד מה ששלחת
@n0548324403
תוריד כוכביות -
@n0548324403
תוריד כוכביות@אני-אני-אני הורדתי את הקובץ ולא מצליח לשלוח אותו בבלוטוס כי אי אפשר להכנס להגדרות להפוך אותו לגלוי כי אין אפליקציה של הגדרות
-
@n0548324403
תוריד כוכביות@אני-אני-אני הצלחתי להעביר באונקי אבל אי אפשר להתקין כותב לי היתה בעיה בניתוח החבילה
-
@אני-אני-אני הצלחתי להעביר באונקי אבל אי אפשר להתקין כותב לי היתה בעיה בניתוח החבילה
@n0548324403 אתה צריך להעביר אותו לנתיב שהיה ידני ולתת הרשאות..
-
@n0548324403 אתה צריך להעביר אותו לנתיב שהיה ידני ולתת הרשאות..
@שניאור-שמח לא הצלחתי להבין מה הכוונה
-
@n0548324403 אתה צריך להעביר אותו לנתיב שהיה ידני ולתת הרשאות..
@שניאור-שמח איך עושים את זה ? אשמח יותר לפירוט כי אני לא כל כך מבין בזה
-
@שניאור-שמח איך עושים את זה ? אשמח יותר לפירוט כי אני לא כל כך מבין בזה
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4 -
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
-
@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
@n0548324403 כתב בבקשת מידע | איך מחזירים את ההגדרות:
@שניאור-שמח לא מצליח להבין . מה זה הרשאות 644 ואיפה נותנים את זה
-
@n0548324403 אתה הולך לאיפה שמחקת את ההגדרות ומעתיק את הקובץ..
אתה צריך לתת הרשאות 755 לתיקייה ובאפליקציה אתה נותן 644..
screen-20240203-193647.mp4@שניאור-שמח ניסיתי לא מצליח כותב לי לי ארור error
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות