תגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר
-
@שניאור-שמח כתב במדריך | הוספת סיבוב מסך להגדרות:
ניסיתי גם להוסיף לסטטוס בר אבל אני לא מצליח אז מי שיודע או שיש לו כיוון אשמח שיפנה אלי בפרטי..
https://mitmachim.top/post/522009
צריך רק להוסיף שם בסטרינג מילה אחת...
@מיכאלוש כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות:
צריך רק להוסיף שם בסטרינג מילה אחת...
אתה אומר מידיעה?
כי באנדרואיד 12 מבנה הסטטוס בר לא עובד על הסטרינגים נראה לי -
@מיכאלוש כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות:
צריך רק להוסיף שם בסטרינג מילה אחת...
אתה אומר מידיעה?
כי באנדרואיד 12 מבנה הסטטוס בר לא עובד על הסטרינגים נראה לי@אני-אני-אני מה אתה אומר?

-
@אני-אני-אני מה אתה אומר?

@שניאור-שמח הפלאפון נתקע בהפעלה דחוף מה אפשר לעשות?
-
@שניאור-שמח הפלאפון נתקע בהפעלה דחוף מה אפשר לעשות?
@שימי-שימי עשית כמו שצריך?
-
@שימי-שימי עשית כמו שצריך?
@שניאור-שמח כן
-
@שימי-שימי איך אפשר להחזיר את הקובץ הישן?
-
@שימי-שימי אתה בטוח במאה אחוז?
איזה טלפון יש לך? -
@שימי-שימי אתה בטוח במאה אחוז?
איזה טלפון יש לך?@שניאור-שמח שיאומי חצי צאט
-
@שימי-שימי אתה בטוח במאה אחוז?
איזה טלפון יש לך?@שניאור-שמח כן
-
@שימי-שימי איך אפשר להחזיר את הקובץ הישן?
@שימי-שימי לא נראה לי שאפשר ככה בקלות...
-
@שניאור-שמח שיאומי חצי צאט
@שימי-שימי איזה בדיוק?
-
@שימי-שימי לא נראה לי שאפשר ככה בקלות...
@שניאור-שמח אני חייב את זה
יש אפשרות להדליק על מצב בטוח? או משהו כזה? -
@שימי-שימי איזה בדיוק?
@שניאור-שמח הרגיל
-
@שניאור-שמח הרגיל
@שימי-שימי f21 pro?
f22 pro?
f22? -
@שניאור-שמח אני חייב את זה
יש אפשרות להדליק על מצב בטוח? או משהו כזה?@שימי-שימי אם שאבת את הסופר הקודם תוכל לצרוב אותו..
-
@שימי-שימי f21 pro?
f22 pro?
f22? -
@שימי-שימי אם שאבת את הסופר הקודם תוכל לצרוב אותו..
@שניאור-שמח את האפליקציה שאמרת לשנות?
-
@שניאור-שמח את האפליקציה שאמרת לשנות?
@שימי-שימי יש לי גיבוי של זה בטלאפון
-
@שימי-שימי יש לי גיבוי של זה בטלאפון
@שימי-שימי אתה צריך מחיצה סופר
ואז לצרוב -
@שימי-שימי יש לי גיבוי של זה בטלאפון
@שימי-שימי
או שגיבית את הסופר ןתצרוב אותו מחדש או שתפרק תסדר ותארוז מחדש את מחיצת הסופר
אגב אני לפני 10 דק' עשיתי ב F21 PRO ועבד אבל זה לא סובב כי אין חיישן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות