עריכת הקושחה לשיאומי QIN 1S+
-
@יהודה-לוי אפשר את זה עוד פעם
@6875bh הוא התחבר לאחרונה לפני 8 חודשים
-
@6875bh הוא התחבר לאחרונה לפני 8 חודשים
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
קצת מורכב
אתה צריך לפתוח את המכשיר למצב מפתחים
להכניס אליו כרטיס זיכרון שמכיל את הקובץ update.zip
להתחבר למכשיר דרך המחשב [בשורת הפקודה]
לוודא שיש לך דרייברים של ADB_FASTBOOT
להוריד את שאר הקבצים המצורפים למחשב [ולחלץ אותם מקובץ RAR]
להכנס לשורת הפקודה כמנהל מערכת, ולהקיש:adb reboot bootloader
fastboot.exe flash recovery recovery.img
fastboot.exe boot recovery.img
adb kill-server
adb reboot recoveryהמכשיר יכנס למצב FASTBOOT
ואחרי כמה שניות ייכנס מעצמו למצב recovery
[תראה איקס גדול על כל המסך של הפלאפון]
צריך להקיש 8
ולבחור בupdate דרך כרטיס זכרוןבהצלחה
מקווה שלא שכחתי כלום -
אני חייב דחוף גרסא מעודכנת בצורה קלה לשיאומי
-
אני חייב דחוף גרסא מעודכנת בצורה קלה לשיאומי
@0583267441 אתה רוצה לצרוב גרסה ?
-
נכון, תודה על התגובה המהירה
-
שכחתי מה הקוד פין והפלאפון שלי תקוע
-
@כ-ק אתה חושב שיש לך איך לעזור לי?
-
@כ-ק אתה חושב שיש לך איך לעזור לי?
@0583267441 אתה יכול לצרוב באחד מנקודות הצריבה עיין אינדקס גירסאות
-
@0583267441 אתה יכול לצרוב באחד מנקודות הצריבה עיין אינדקס גירסאות
@כ-ק תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות