בירור | איך מאשרים בקשת הצטרפות לתפוצת מיל
-
לא אני רוצה להיכנס לקבוצה וזה של גוגול
-
לא אני רוצה להיכנס לקבוצה וזה של גוגול
@שלום-חברים תבקש מהמנהל שיצרף אותך
זה קבוצה שכל מייל שמישהו שולח נשלח לבד לכולם?
אז זה נראה לי רק עם אישור מנהל
ובבקשה תתייג -
המנהל ניסה לצרף אותי ואמר שלא הצליח
-
דרך אגב אתה מבין בקיוביס?
-
המנהל ניסה לצרף אותי ואמר שלא הצליח
@שלום-חברים אותך הוא לא הצליח? יש אנשים אחרים שהוא כן הצליח? או שהוא נכשל בלצרף את כולם? אני לא יודע בדיוק איך עושים את זה אבל זה לא נראה לי מסובך, פשוט בקבוצות גוגל להוסיף חבר (אני משער)
-
דרך אגב אתה מבין בקיוביס?
@שלום-חברים אתה מדבר איתי? אז בבקשה תתייג
אני לא יודע מה זה קיוביס.. -
הרבה אנשים מחוברים לקבוצה הזות
-
תוכנת מוזיקה
-
הרבה אנשים מחוברים לקבוצה הזות
-
הרבה אנשים מחוברים לקבוצה הזות
@שלום-חברים המנהל אמר שהוא נכשל בלחבר אותך ורק אותך?
אולי כדאי שהוא ישאל את השאלה בפורום כאן..
איך הוא חיבר את כולם?@שלום-חברים כתב בבירור | איך מאשרים בקשת הצטרפות לתפוצת מיל:
תוכנת מוזיקה
זה השם של הקבוצה?
אני לא מכיר, אבל אני לא מכיר בכלל קבוצות גוגל.. -
ל זזה קיוביס שאלתי אותך אם אתה מבין בזה
-
ל זזה קיוביס שאלתי אותך אם אתה מבין בזה
תוכנת מוזיקה זה קיוביס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
