בירור | האם באמת ככה מתקינים מג'יסק??
-
אני משתמש הרבה במג'יסק, ובכלל בהרשאות רוט.
הצורה שאני מתקין אותו היא בארבעה שלבים: אני מפליש אותו בריקברי TWRP, [את קובץ האפליקציה ששיניתי לו את הסיומת לזיפ] לאחר מכן מתקין אותו כמו אפליקציה רגילה, אחר כך נכנס אליו, הוא "דורש התקנה נוספת", אני מאשר לו והוא מפעיל מחדש, ושוב אני נכנס אליו והוא מבקש משהו, ["התקנה ישירה - מומלץ"] אני מאשר ומפעיל מחדש, ורק אז יש רוט.
האם זו באמת הדרך היחידה להתקין את זה, או שאני סתם מסורבל?
תודה. -
אני משתמש הרבה במג'יסק, ובכלל בהרשאות רוט.
הצורה שאני מתקין אותו היא בארבעה שלבים: אני מפליש אותו בריקברי TWRP, [את קובץ האפליקציה ששיניתי לו את הסיומת לזיפ] לאחר מכן מתקין אותו כמו אפליקציה רגילה, אחר כך נכנס אליו, הוא "דורש התקנה נוספת", אני מאשר לו והוא מפעיל מחדש, ושוב אני נכנס אליו והוא מבקש משהו, ["התקנה ישירה - מומלץ"] אני מאשר ומפעיל מחדש, ורק אז יש רוט.
האם זו באמת הדרך היחידה להתקין את זה, או שאני סתם מסורבל?
תודה. -
אני משתמש הרבה במג'יסק, ובכלל בהרשאות רוט.
הצורה שאני מתקין אותו היא בארבעה שלבים: אני מפליש אותו בריקברי TWRP, [את קובץ האפליקציה ששיניתי לו את הסיומת לזיפ] לאחר מכן מתקין אותו כמו אפליקציה רגילה, אחר כך נכנס אליו, הוא "דורש התקנה נוספת", אני מאשר לו והוא מפעיל מחדש, ושוב אני נכנס אליו והוא מבקש משהו, ["התקנה ישירה - מומלץ"] אני מאשר ומפעיל מחדש, ורק אז יש רוט.
האם זו באמת הדרך היחידה להתקין את זה, או שאני סתם מסורבל?
תודה.@EBA למה לא להתקין ישר את הקובץ apk?
-
@EBA למה לא להתקין ישר את הקובץ apk?
-
@שניאור-שמח מכיוון שזה לא יעשה שום רוט.
@Harwona ברגע שמתקינים דרך הריקוברי מגיסק אז נהיה רוט??
-
@Harwona ברגע שמתקינים דרך הריקוברי מגיסק אז נהיה רוט??
@שניאור-שמח אסביר בקצרה, מג'יסק 'רץ' במחיצת BOOT שזה אומר שצריך או לצרוב מחיצת BOOT שרוטטה במג'יסק או להפליש דרך ריקברי TWRP, בנוסף יש אפליקציה שמנהלת את הרוט שגם היא נקראת מג'יסק אך אם לא תתקין מחיצת BOOT מתאימה מנהל הרוט (האפליקציה..) לא תעשה דבר. למעשה, זה אותו קובץ בדיוק, פשוט מתקינים אותו קודם במחיצת BOOT ואח"כ כאפליקציה על הטלפון.
-
@שניאור-שמח אסביר בקצרה, מג'יסק 'רץ' במחיצת BOOT שזה אומר שצריך או לצרוב מחיצת BOOT שרוטטה במג'יסק או להפליש דרך ריקברי TWRP, בנוסף יש אפליקציה שמנהלת את הרוט שגם היא נקראת מג'יסק אך אם לא תתקין מחיצת BOOT מתאימה מנהל הרוט (האפליקציה..) לא תעשה דבר. למעשה, זה אותו קובץ בדיוק, פשוט מתקינים אותו קודם במחיצת BOOT ואח"כ כאפליקציה על הטלפון.
@Harwona מזה "TWRP"?
-
@Harwona מזה "TWRP"?
-
@שניאור-שמח ראשי תיבות של Team Win Recovery Project שזה בעצם קבוצה של מתכנתים שהחליטו ליצור ריקברי מותאם אישית עם פונקציות מתקדמות
@Harwona

אז אם אני לוקח את המגיסק ומפליש אותו דרך הריקוברי אז נהיה לי רוט?
אם כן, איך אני מפליש אותו? -
@Harwona

אז אם אני לוקח את המגיסק ומפליש אותו דרך הריקוברי אז נהיה לי רוט?
אם כן, איך אני מפליש אותו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות