בעיה | נגן מדיה הבסיסי של וינדוס 11 לא עובד
-
היי חברים,
בעיה שהתחילה לי בימים האחרונים, הנגן מדיה הפשוט של וינדוס 11 לא עובד,
אם אני מפעיל קובץ mp3 כל שהוא אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה

ואם אני לוחץ פתח באמצעות מופיע הדבר הבא:

ניסיתי להסיר את האפליקציה ולהתקין מחדש אך זה לא נותן לי להסיר אותה.
מישהו נתקל אולי בבעיה כזאת?
אשמח לעזרה
-
היי חברים,
בעיה שהתחילה לי בימים האחרונים, הנגן מדיה הפשוט של וינדוס 11 לא עובד,
אם אני מפעיל קובץ mp3 כל שהוא אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה

ואם אני לוחץ פתח באמצעות מופיע הדבר הבא:

ניסיתי להסיר את האפליקציה ולהתקין מחדש אך זה לא נותן לי להסיר אותה.
מישהו נתקל אולי בבעיה כזאת?
אשמח לעזרה
-
@gogo ניסיתי לא עזר
משום מה התמונות לא מצליחות לעלות לי
כתוב שם משהו בהודעת שגיאה על ערך לא חוקי ברג'סטרי
עד כמה שהבנתי מהאנגלית שם -
היי חברים,
בעיה שהתחילה לי בימים האחרונים, הנגן מדיה הפשוט של וינדוס 11 לא עובד,
אם אני מפעיל קובץ mp3 כל שהוא אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה

ואם אני לוחץ פתח באמצעות מופיע הדבר הבא:

ניסיתי להסיר את האפליקציה ולהתקין מחדש אך זה לא נותן לי להסיר אותה.
מישהו נתקל אולי בבעיה כזאת?
אשמח לעזרה
-
@ejay ניסיתי כבר ואיפסתי, ועדיין לא עובד,
כעת יש לי בעיה כללית שהוא גם לא פתוח לי את חנות מייקרוספט, זה נראה בעיה באיזשהוא עדכון של וינדוס, עוד מישהו נתקל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות