בעיה | לא מצליח להתקין מגיסק מחדש כי אין אינטרנט
-
היי, יש לי נגן M400 עם רוט של מג'יסק והסרתי את הוויפי. מישהו התעסק לי בנגן וכרגע כל האפליקציות נמחקו. המג'יסק לא נפתח כי צריך עדכון ואין אינטרנט למכשיר. ניסיתי ידנית להתקין מג'יסק חדש/ישן אבל המג'יסק לא נפתח. אני צריך רוט בשביל להתקין כל מיני אפליקציות שדורשות רוט. האם יש דרך להתקין מג'יסק או כל דבר אחר שיפתח לי את הרשאות הרוט (בקיצור מנהל רוט) או שחייב לאפס את המכשיר דהיינו להתקין עם spflashtool את המחיצות שיאפסו את המכשיר (כולם או רק android לא יודע...) כדי להחזיר את האינטרנט ואז יהיה אפשר לפתוח את מגיסק ואז שוב לחסום את האינטרנט.. תודה מראש
-
היי, יש לי נגן M400 עם רוט של מג'יסק והסרתי את הוויפי. מישהו התעסק לי בנגן וכרגע כל האפליקציות נמחקו. המג'יסק לא נפתח כי צריך עדכון ואין אינטרנט למכשיר. ניסיתי ידנית להתקין מג'יסק חדש/ישן אבל המג'יסק לא נפתח. אני צריך רוט בשביל להתקין כל מיני אפליקציות שדורשות רוט. האם יש דרך להתקין מג'יסק או כל דבר אחר שיפתח לי את הרשאות הרוט (בקיצור מנהל רוט) או שחייב לאפס את המכשיר דהיינו להתקין עם spflashtool את המחיצות שיאפסו את המכשיר (כולם או רק android לא יודע...) כדי להחזיר את האינטרנט ואז יהיה אפשר לפתוח את מגיסק ואז שוב לחסום את האינטרנט.. תודה מראש
-
@מישהו12 אני חושב 22. ניסיתי להתקין את הכי חדש ואת 4 שזה ישן ממש. שניהם לא עבדו והצריכו עדכון
-
@yosef368 כתב בבעיה | לא מצליח להתקין מגיסק מחדש כי אין אינטרנט:
@מישהו12 אני חושב 22. ניסיתי להתקין את הכי חדש ואת 4 שזה ישן ממש. שניהם לא עבדו והצריכו עדכון
תתקין את מה שהיה.
אם עדיין עושה בעיות תעלה צילומסך -
@מישהו12 בכל מקרה כבר הסרתי את מה שהיה וכרגע הוא לא נותן.. הוא כותב בשביל להתקין את היישום שוב צריך להתחבר לאינטרנט לצורך השלמת עדכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות