בירור | מחפש המלצה למטען נייד מעלי אספקס במחיר 300-250
-
אם יש למישהו נסיון עם משהו חזק ועמיד אני ישמח לקבל קישור, תודה רבה.
-
אם יש למישהו נסיון עם משהו חזק ועמיד אני ישמח לקבל קישור, תודה רבה.
@לבנימין-אמר זה יכול להיות לי טוב ?
https://he.aliexpress.com/item/1005004767205006.html -
אם יש למישהו נסיון עם משהו חזק ועמיד אני ישמח לקבל קישור, תודה רבה.
-
@לבנימין-אמר זה יכול להיות לי טוב ?
https://he.aliexpress.com/item/1005004767205006.html@לבנימין-אמר לכאורה נראה בסדר, אם כי הייתי מעדיף פחות לסמוך על אלי אקספרס בנוגע למטענים ניידים, אבל זה יצא לך 170 ש''ח אחרי קופונים, אז תעשה את השיקול שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות