בקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22
-
האפליקציה המובנית לי בטלפון היא של גוגל ודרכה אני לא יכול להשתמש במקשים הפיזיים רק במספרי במסך מגע על הלוח. אשמח לקבל אפליקצית חייגן המתאימה גם למקשים פיזיים. בתודה מראש
@מחפש1 כתב בבקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22:
האפליקציה המובנית לי בטלפון היא של גוגל ודרכה אני לא יכול להשתמש במקשים הפיזיים רק במספרי במסך מגע על הלוח. אשמח לקבל אפליקצית חייגן המתאימה גם למקשים פיזיים. בתודה מראש
אשמח לעזור לך מה המייל שלך?
-
@מחפש1 כתב בבקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22:
האפליקציה המובנית לי בטלפון היא של גוגל ודרכה אני לא יכול להשתמש במקשים הפיזיים רק במספרי במסך מגע על הלוח. אשמח לקבל אפליקצית חייגן המתאימה גם למקשים פיזיים. בתודה מראש
אשמח לעזור לך מה המייל שלך?
-
פוסט זה נמחק!
-
@מישהו12 יש אפשרות לגרום לחייגן גוגל שירשום כמו זה?
שירשום ישר ולא יצטרכו ללחוץ על השורה של המספרים.. -
-
-
@יום_שמח כתב בבקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22:
@מישהו12 הוא נח?
שיחות אחרונות וכו'?לא כזה יפה מבחינת עיצוב, מבחינת נוחות הוא סבבה
-
פוסט זה נמחק!
@מתושלח-הבבלי לא ידעתי איך מוחקים. עכשיו תמחק אתה בבקשה
-
@מישהו12 כתב בבקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22:
LineageOS dialer
https://www.apkmirror.com/apk/lineageos/lineage-os-phone/lineage-os-phone-23-0-release/lineage-os-phone-23-0-android-apk-download/רק לי לא עובד הקישור הוא נדלק רק לרגע
אשמח לקובץ APK -
@מישהו12 כתב בבקשה | מחפש אפליקציית חייגן ל F22:
LineageOS dialer
https://www.apkmirror.com/apk/lineageos/lineage-os-phone/lineage-os-phone-23-0-release/lineage-os-phone-23-0-android-apk-download/רק לי לא עובד הקישור הוא נדלק רק לרגע
אשמח לקובץ APK
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות