בעיה | הפעלת ui במולטימדיה
-
הזמנתי מולטימדיה מאלי אקספרס מהקישור הזה
אתמול התקנתי אותו והיום קיבלתי הודעה צפה על המסך: the ui is not activated, please click activate.תרגום:ממשק המשתמש אינו מופעל, אנא לחץ על הפעל.
מצב צילום מסך
ניסיתי ללחוץ ואני מקבל קוד qr כשאני נכנס לקישור אני מקבל שגיאה 403.
אשמח לעזרת המומחים.

-
הזמנתי מולטימדיה מאלי אקספרס מהקישור הזה
אתמול התקנתי אותו והיום קיבלתי הודעה צפה על המסך: the ui is not activated, please click activate.תרגום:ממשק המשתמש אינו מופעל, אנא לחץ על הפעל.
מצב צילום מסך
ניסיתי ללחוץ ואני מקבל קוד qr כשאני נכנס לקישור אני מקבל שגיאה 403.
אשמח לעזרת המומחים.

@חיים-ישראל לאיזה אינטרנט אתה מחובר כנראה שאתה מחובר לאינטרנט מסונן כלשהו זה אמור תהליך פשוט שיפתר בלחיצת כפתור כשאתה מחובר לרשת פתוחה
-
@חיים-ישראל לאיזה אינטרנט אתה מחובר כנראה שאתה מחובר לאינטרנט מסונן כלשהו זה אמור תהליך פשוט שיפתר בלחיצת כפתור כשאתה מחובר לרשת פתוחה
@לשם-שמיים-0 הסים בתוך המערכת הוא של נטפרי, בנוסף חיברתי אותו לוייפיי פתוח.
אם זה עם סינון אין דרך להעלים לפחות את ההודעה? -
@לשם-שמיים-0 הסים בתוך המערכת הוא של נטפרי, בנוסף חיברתי אותו לוייפיי פתוח.
אם זה עם סינון אין דרך להעלים לפחות את ההודעה?@חיים-ישראל
תוציא את הסים של הנטפרי ותכניס את הלא כשר ולאחר מכן תנסה להפעיל מחדש
ע''י הורדה של הסטטוס בר ולחיצה על מקש: איפוס -
@חיים-ישראל
תוציא את הסים של הנטפרי ותכניס את הלא כשר ולאחר מכן תנסה להפעיל מחדש
ע''י הורדה של הסטטוס בר ולחיצה על מקש: איפוס@אלוף-העולם-1 זה אכן סידר את הבעיה. תודה!
אבל זה לא יחזור כשאני מחזיר את הסים? -
@אלוף-העולם-1 זה אכן סידר את הבעיה. תודה!
אבל זה לא יחזור כשאני מחזיר את הסים?@חיים-ישראל
לא יודע תנסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות