בעיה | ווינדוס 11 התקנה חדשה דורש סיסמא
-
התקנתי ווינדוס 11 לפי המדריך של @א-מ
לפי אפשרות א
לאחר ההתקנה הוא מבקש ממני סיסמא ושם משתמש להיכנס למחשב וזה לא הסיסמא של השם משתמש שהיה לי מה אני יכול לעשות ?
מציין שזה מחשב מק שמותקן עליו שני מערכות הפעלה
ועד עכשיו גם היה מותקן עליו ווינדוס 11 -
התקנתי ווינדוס 11 לפי המדריך של @א-מ
לפי אפשרות א
לאחר ההתקנה הוא מבקש ממני סיסמא ושם משתמש להיכנס למחשב וזה לא הסיסמא של השם משתמש שהיה לי מה אני יכול לעשות ?
מציין שזה מחשב מק שמותקן עליו שני מערכות הפעלה
ועד עכשיו גם היה מותקן עליו ווינדוס 11@איציק-59 כתב בבעיה | ווינדוס 11 התקנה חדשה דורש סיסמא:
לאחר ההתקנה הוא מבקש ממני סיסמא ושם משתמש להיכנס למחשב
אולי הוא מבקש את פרטי חשבון Microsoft
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות