בירור | רוט במתקפל של שיאומי
-
-
-
@2580 כתב בבירור | רוט במתקפל של שיאומי:
דבר אחד אני יודע שכתוב שם שזה לא של שיאומי (או לייתר דיוק לא של קין...)
@מישהו12 כתב בבירור | רוט במתקפל של שיאומי:
בכל מקרה, למה אתה חושב שזה של שיאומי?
לזה בטח התכוון @הסקרן

אבל שיקח בחשבון את זה:

-
כנראה שלא יהיה קשה מידי.
זה Android 8, MTK.
אבל כל עוד אין לי מכשיר וקושחה אני לא יכול לדעת בוודאות.
בכל מקרה, למה אתה חושב שזה של שיאומי? -
-
@שעון-חול-0
אם יש לך את הקושחה אני יכול.
אם לא, אני לא מתעסק עם שאיבות.@מישהו12 אין לי קושחה ואין לי כלום יש לי רק מכשיר שאני משתמש איתו
-
@שעון-חול-0
אם יש לך את הקושחה אני יכול.
אם לא, אני לא מתעסק עם שאיבות.@מישהו12 אולי תסביר לי איך שואבים קושחה ואני אעשה את זה (יש לי קצת הבנה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות