בקשת מידע | אחת ולתמיד; האם נטספארק עובד על MDM?
-
רציתי לדעת האם נטספארק רימון וכו' עובדים עם הרשאות MDM?
ואם כן למה לא צריך פקודה ב-ADB? (כמו שצריך בקיידרואיד) -
רציתי לדעת האם נטספארק רימון וכו' עובדים עם הרשאות MDM?
ואם כן למה לא צריך פקודה ב-ADB? (כמו שצריך בקיידרואיד) -
רציתי לדעת האם נטספארק רימון וכו' עובדים עם הרשאות MDM?
ואם כן למה לא צריך פקודה ב-ADB? (כמו שצריך בקיידרואיד)@מתושלח-הבבלי אני חושב שהסינון עצמו הוא עם הרשאת נגישות
ואכן כדי למנוע איפוס (הם קוראים לזה "הקשחת הגנה") צריך לתת הרשאה בADB
https://www.netspark.support/portal/he/kb/articles/hlp-he -
@מתושלח-הבבלי אני חושב שהסינון עצמו הוא עם הרשאת נגישות
ואכן כדי למנוע איפוס (הם קוראים לזה "הקשחת הגנה") צריך לתת הרשאה בADB
https://www.netspark.support/portal/he/kb/articles/hlp-he@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | אחת ולתמיד; האם נטספארק עובד על MDM?:
@מתושלח-הבבלי אני חושב שהסינון עצמו הוא עם הרשאת נגישות
ואכן כדי למנוע איפוס (הם קוראים לזה "הקשחת הגנה") צריך לתת הרשאה בADB
https://www.netspark.support/portal/he/kb/articles/hlp-heתודה רבה, עשית לי סדר בדברים
דרך אגב, מה בקשר להדרן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות