אנשי קשר בגלקסי יאנג כשר
-
אין דרך מחשב דרך כל שהיא?
@קובי-ברקאי איך תתקשר עם המכשיר?
הוא כשר לגמרי... -
אין דרך מחשב דרך כל שהיא?
-
כשר למה?
-
כשר למה?
@קובי-ברקאי אמר באנשי קשר בגלקסי יאנג כשר:
כשר למה?
אם המכשיר כשר בצורה כזו שאין חיבור למחשב ואין אפשרות לכרטיס אין מה לעשות...
-
מה הכוונה יש usb
-
מה הכוונה יש usb
@קובי-ברקאי אבל אין לך מה לעשות עם זה...
-
למה אין מה לעשות
-
למה אין מה לעשות
@קובי-ברקאי כי הUSB זה רק להטענה.
-
ואפשר להחליף אולי usb לא יעזור
-
ואפשר להחליף אולי usb לא יעזור
@קובי-ברקאי לא. זה תוכנתית.
-
ואין אופציה לשנות את זה
-
@קובי-ברקאי תגבה לקובץ דבר ראשון
-
בס"ד
גם לי יש קובץ של אנשי קשר שהוצאתי מסמסונג, אני רוצה להעביר לC2 ואני לא מצליח. סוג הקובץ VCARD
תודה -
@shamay אמר באנשי קשר בגלקסי יאנג כשר:
VCARD
הכי פשוט, לפרק את זה לקבצים ולהכניס למכשיר דרך גיבוי
@yair פעם נראה לי אמר משהוא שאפשר עם גוגל והתוכנה צריבה.
אולי הוא יזכיר -
תעשה קובץ גיבוי של נוקיה עם הרבה מספרי טלפון ואז תפתח באמצאות winrar את הקובץ ותשנה לקבצים של הקובץ של האנדרואיד שם -לשם של הקבצים שמופעים בקובץ גיבוי ואז בתוכנת winrar אפשר למחוק ולהוסיף לארכיון דברים אז תמחוק את הקימים ותעביר לבפנים ואז שמירה בשם
כנראה זה יעבוד (לא בדקתי) -
@שמואל ניסיתי כמה פעמים לפתוח קובץ גיבוי ולסגור אותו ולא הצלחתי אתה יכול לעזור לי? יש שם קבצים שנמצאים באותו תיקייה עם אותו שם ובחילוץ הוא משנה להם את השם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות