מדריך | צריבת ROOT לנוקיה C2
-
מישהו יודע לעזור לי למה ניסיתי כבר שבע פעמים בשתי מחשבים ובשתי מכשירים והתוכנה כל פעם נתקעת לי באמצע
-
ווינדוס 10 והפעלתי את זה עם תאימות ל 7
-
ווינדוס 10 והפעלתי את זה עם תאימות ל 7
-

מצורף צילום מסך ככה זה נשאר אחרי כ 20 דק' המתנה -

מצורף צילום מסך ככה זה נשאר אחרי כ 20 דק' המתנה -

עכשיו זה נתקע ככה -

עכשיו זה נתקע ככה -

המכשיר נשאר מאז ועד עכשיו וזה התוצאה יש לי מה להמשיך? -

המכשיר נשאר מאז ועד עכשיו וזה התוצאה יש לי מה להמשיך? -
איך? כשהוא כותב Phone found האופציה של Write בצד ימין למטה לא ניתנת לבחירה
-
איך? כשהוא כותב Phone found האופציה של Write בצד ימין למטה לא ניתנת לבחירה
-
ניסיתי לא עזר הוא כותב אותו דבר Phone found ואז האופציה של Write בצד ימין למטה לא ניתנת לבחירה
-
ניסיתי לא עזר הוא כותב אותו דבר Phone found ואז האופציה של Write בצד ימין למטה לא ניתנת לבחירה
-
@אלישי זה התמונה כשניסיתי צריבה אחרי התקנת הsuite

-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
