סקר | להוסיף אפשרות להצבעה כלפי מטה (דיסלייק)?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@מישהו12 אמר בסקר | להוסיף אפשרות להצבעה כלפי מטה (דיסלייק)?:
ואיך תדע אם בנאדם סוגר חשבון או שבמקרה הוא נתן דיסלייק צודק למי שנתן לו אתמול דיסלייק צודק?
אז הרווחנו צוות פיקוח בחינם ..
-
@אהרן-שובקס ואז נמחק את כל הפוסטים שבדרך, כדי שזה יהיה אשכול תמציתי וקולע
@תורה-צוה-לנו-משה אמר בסקר | להוסיף אפשרות להצבעה כלפי מטה (דיסלייק)?:
@אהרן-שובקס ואז נמחק את כל הפוסטים שבדרך, כדי שזה יהיה אשכול תמציתי וקולע
זה דבר חשוב לדעתי עוד לפני כל דבר אחר
אתה יודע לבד כמה נלחמתי בזה.. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
לא לא ולא
לענ"ד: אם אתה חושב אחרת ממישהו אתה יכול לכתוב את זה
המטרה של הלייק היא להביע תודה והערכה
מה המטרה של הלא נהנית?
להביע חוסר הערכה לאדם שניסה לעזור ואולי טעה או לא הצליח לעזור לך
אני חושב שזה מיותר ועלול להוריד את המוטיבציה לעזור
זה גם יכול להוריד את מהירות התשובות משום שעכשיו כל אחד יחשוב פעמיים ולא הרווחנו כלום
בקיצור "לא"
ה"כן" תמיד מתפרש כחיובי
ה"לא" מתפרש כחוסר הערכה, אתה לא מבין שום דבר מהחיים שלך, עדיף שלא תגיב וכו וכו וכו -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
לא לא ולא
לענ"ד: אם אתה חושב אחרת ממישהו אתה יכול לכתוב את זה
המטרה של הלייק היא להביע תודה והערכה
מה המטרה של הלא נהנית?
להביע חוסר הערכה לאדם שניסה לעזור ואולי טעה או לא הצליח לעזור לך
אני חושב שזה מיותר ועלול להוריד את המוטיבציה לעזור
זה גם יכול להוריד את מהירות התשובות משום שעכשיו כל אחד יחשוב פעמיים ולא הרווחנו כלום
בקיצור "לא"
ה"כן" תמיד מתפרש כחיובי
ה"לא" מתפרש כחוסר הערכה, אתה לא מבין שום דבר מהחיים שלך, עדיף שלא תגיב וכו וכו וכו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

