עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
-
-
@אחיה-כהן הא יפה אם תרצה להמשיך עוד דרומה אני יכול לנסות לעזור לך בשמחה (כך בחשבון שצריבה עם MTKCLIENT לוקחת זמן)
-
@YOLEVI כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן הא יפה אם תרצה להמשיך עוד 20 קמ דרומה אני יכול לנסות לעזור לך בשמחה (כך בחשבון שצריבה עם MTKCLIENT לוקחת זמן)
איפה בדיוק?
-
@אחיה-כהן הא יפה אם תרצה להמשיך עוד דרומה אני יכול לנסות לעזור לך בשמחה (כך בחשבון שצריבה עם MTKCLIENT לוקחת זמן)
-
@YOLEVI כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
(כך בחשבון שצריבה עם MTKCLIENT לוקחת זמן)
איך עושים את זה?
יש מדריך?
-
@אחיה-כהן הא יפה אם תרצה להמשיך עוד דרומה אני יכול לנסות לעזור לך בשמחה (כך בחשבון שצריבה עם MTKCLIENT לוקחת זמן)
-
מי אמר בכלל שהקובץ הזה תקין?
עם mtkclient יקח לך כמה שעות טובות תעשה את זה בעצמך
https://mitmachim.top/topic/60203/מדריך-התקנת-mtkclient -
מי אמר בכלל שהקובץ הזה תקין?
עם mtkclient יקח לך כמה שעות טובות תעשה את זה בעצמך
https://mitmachim.top/topic/60203/מדריך-התקנת-mtkclient -
-
@YOLEVI
קובץ הגיבוי המלא@אני-אני-אני הוא עצמו הצליח עם זה..
-
@אני-אני-אני הוא עצמו הצליח עם זה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
הוא עצמו הצליח עם זה..
מי זה הוא מה הוא הצליח ומתי?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
הוא עצמו הצליח עם זה..
מי זה הוא מה הוא הצליח ומתי?
@אני-אני-אני אני מס' פעמים
-
מ מיכאלוש התייחס לנושא זה ב
-
@YOLEVI היי, סורי על ההקפצה.
אני גם במצב של הארד בריק אבל ב-F22 הרגיל ולא הפרו.
שאבתי ממכשיר דומה את הקושחה (אותה גרסה בדיוק מאליאקספרס ולא פתח בוטלאודר - במצב המדוייק לפני שהמכשיר נכנס לבריק).
אני מנסה לצרוב את מה ששאבתי על המכשיר שבבריק, אבל אני לא מצליח להחליף ל"פורמט הכל + הורדה"...
יש מצב שגם אני צריך להכניס בשורה הראשונה את הפרלואדר ובשני את הרום ולא להשתמש עם הסקטאר בשורה השניה?
אשמח מאוד לעזרה, תודה רבה.
-
@YOLEVI היי, סורי על ההקפצה.
אני גם במצב של הארד בריק אבל ב-F22 הרגיל ולא הפרו.
שאבתי ממכשיר דומה את הקושחה (אותה גרסה בדיוק מאליאקספרס ולא פתח בוטלאודר - במצב המדוייק לפני שהמכשיר נכנס לבריק).
אני מנסה לצרוב את מה ששאבתי על המכשיר שבבריק, אבל אני לא מצליח להחליף ל"פורמט הכל + הורדה"...
יש מצב שגם אני צריך להכניס בשורה הראשונה את הפרלואדר ובשני את הרום ולא להשתמש עם הסקטאר בשורה השניה?
אשמח מאוד לעזרה, תודה רבה.
@shlomo-l
בשורה הראשונה זה בכלל קובץ של התוכנה, בשורה השנייה חייבים סקאטר, הוא דיבר שאם התוכנה לא בחרה את הקבצים אוטומטי אז אפשר לבחור ידני בשתי שורות האלה:

הוא לא התכוון לשורות למעלה של התוכנה..
-
@shlomo-l
בשורה הראשונה זה בכלל קובץ של התוכנה, בשורה השנייה חייבים סקאטר, הוא דיבר שאם התוכנה לא בחרה את הקבצים אוטומטי אז אפשר לבחור ידני בשתי שורות האלה:

הוא לא התכוון לשורות למעלה של התוכנה..
@שניאור-שמח הבנתי.
ובאמת הסקאטר שצריך זה לא הסקאטר הרגיל? זה הגיוני?
למה אני לא מצליח עם הסקאטר שיש לי לצרוב + פירמוט?
-
@שניאור-שמח הבנתי.
ובאמת הסקאטר שצריך זה לא הסקאטר הרגיל? זה הגיוני?
למה אני לא מצליח עם הסקאטר שיש לי לצרוב + פירמוט?
@shlomo-l כנראה צריך סקאטר שונה..
-
@שניאור-שמח הבנתי.
ובאמת הסקאטר שצריך זה לא הסקאטר הרגיל? זה הגיוני?
למה אני לא מצליח עם הסקאטר שיש לי לצרוב + פירמוט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות