עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אני-אני-אני נכון, שלחתי לו גרסה אחרת בצ'אט..
-
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה צריך לשים על מצב FORMAT+DONLOAD
אתה שם את כל הקבצים בתקיה אחת ובוחר את הסקאטר..
אם זה לא קורה לך את הקבצים תיבחר אותם ידנית בצד שמאל של התכנה..
כמובן לחלץ את הרום..
-
-
@YOLEVI כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תבחר ידנית בראשון את הפרלואדר ובשני את הרום
תנסה שוב לצרוב ותעדכןאותו דבר..

-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



