בעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...
-
יש לי מחשב מסך מגע
יום אחד אני קם בבוקר והטאצ' לא עובד
מה זה אומר שנשבר המסך או שיש משהו אחר שזה הבעיה
אולי בהגדרות או משהו למרות שחפרתי בהגדרות ולא מצאתי אפשרות לבטל את הטאצ'....
זה מחשב של לנובו ThinKPad Yoga X1@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
יש לי מחשב מסך מגע
יום אחד אני קם בבוקר והטאצ' לא עובד
מה זה אומר שנשבר המסך או שיש משהו אחר שזה הבעיה
אולי בהגדרות או משהו למרות שחפרתי בהגדרות ולא מצאתי אפשרות לבטל את הטאצ'....
זה מחשב של לנובו ThinKPad Yoga X1יש לי (נראה לי), את אותו דגם מחשב וגם לי זה קרה פעם, ואחרי כמה ימים הוא חזר לעצמו... בסייעתא דישמיא...
-
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
מישהו? משהו?
תנסה עדכון דרייברים.
תנסה במנהל ההתקנים להסיר את ההתקן של המסך מגע ולאחר מכן להפעיל את המחשב מחדש.
אם יש אחריות והשלבים הראשונים לא עובדים פשוט תפנה ללנובו... אולי על הדרך תרוויח חצי מחשב מחדש... -
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
מישהו? משהו?
תנסה עדכון דרייברים.
תנסה במנהל ההתקנים להסיר את ההתקן של המסך מגע ולאחר מכן להפעיל את המחשב מחדש.
אם יש אחריות והשלבים הראשונים לא עובדים פשוט תפנה ללנובו... אולי על הדרך תרוויח חצי מחשב מחדש...@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
מישהו? משהו?
תנסה עדכון דרייברים.
תנסה במנהל ההתקנים להסיר את ההתקן של המסך מגע ולאחר מכן להפעיל את המחשב מחדש.
אם יש אחריות והשלבים הראשונים לא עובדים פשוט תפנה ללנובו... אולי על הדרך תרוויח חצי מחשב מחדש...איך?מה עושים כדי לעדכן דרייברים?
-
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
מישהו? משהו?
תנסה עדכון דרייברים.
תנסה במנהל ההתקנים להסיר את ההתקן של המסך מגע ולאחר מכן להפעיל את המחשב מחדש.
אם יש אחריות והשלבים הראשונים לא עובדים פשוט תפנה ללנובו... אולי על הדרך תרוויח חצי מחשב מחדש...איך?מה עושים כדי לעדכן דרייברים?
-
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישור -
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישורמספיק?
ThinKPad Yoga X1@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישורמספיק?
ThinKPad Yoga X1איזה דור?
-
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישורמספיק?
ThinKPad Yoga X1איזה דור?
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישורמספיק?
ThinKPad Yoga X1איזה דור?
איפה בודקים את כל הדברים האלה אני יעלה צילום מסך?
-
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@aiib כתב בבעיה | הטאצ' הפסיק לעבוד לי במחשב...:
@David-m יש לך לנובו ואנטאג'?
אתה גם יכול להיכנס לאתר של לנובו ולהוריד.
אם תביא לי את הדגם המדוייק אשתדל להביא לך קישורמספיק?
ThinKPad Yoga X1איזה דור?
איפה בודקים את כל הדברים האלה אני יעלה צילום מסך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות