באג | קבצים מציגים סמל שחור
-
@דאנציג תודה.
מישהו זוכר?
@יוסי-מחשבים
ומה גורם לזה?@מישהו12 כתב בבאג | קבצים מציגים סמל שחור:
מישהו זוכר?
חושבני שזה זה
https://mitmachim.top/post/713822 -

סמלי הקבצים נהפכו לי לשחורים.
רק אם אני משנה את התוכנה שהם נפתחים באמצעותה (למשל ככה סידרתי הZIP) זה מציג נורמאלי. -
@מישהו12
יש בפורום משהו על זה, שצריך לרענן / למחוק את מה שאחראי על תצוגת הקבצים, לא זוכר בדיוק. -
@דאנציג תודה.
מישהו זוכר?
@יוסי-מחשבים
ומה גורם לזה?@מישהו12 כתב בבאג | קבצים מציגים סמל שחור:
מישהו זוכר?
חושבני שזה זה
https://mitmachim.top/post/713822 -
מ מישהו12 סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מישהו12 סימן נושא זה כנפתר ב
-

סמלי הקבצים נהפכו לי לשחורים.
רק אם אני משנה את התוכנה שהם נפתחים באמצעותה (למשל ככה סידרתי הZIP) זה מציג נורמאלי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות