בעיה | שליטה מרחוק מהמחשב על אנדרואיד
-
אני צריך להשתלט על מכשיר אנדרואיד דרך המחשב (וינדוס)
התקנתי על המכשיר גם אני דסק וגם טים ויואר ואני לא מצליח להתחבר באופן עצמאי, רק באישור פיזי של המשתמש.אני דסק: הגדרתי לו סיסמה, אך יש לו 2 בעיות:
- הרשאות המכשיר קופצות: "מכשיר זה נתון בסיכון וכו' וכו' האם אתה מאשר?"
- גם לאחר אישור, הוא מראה לי את המסך אך לא נותן לי לבצע שום פעולה. רק לצפות במסך
טים ויואר, יותר גרוע...
מראה לי רק את חלון הצ'אט..., ואם אני יוצא במכשיר מהאפליקציה, הוא מנתק לחלוטין את הטים ויואר. -
אני צריך להשתלט על מכשיר אנדרואיד דרך המחשב (וינדוס)
התקנתי על המכשיר גם אני דסק וגם טים ויואר ואני לא מצליח להתחבר באופן עצמאי, רק באישור פיזי של המשתמש.אני דסק: הגדרתי לו סיסמה, אך יש לו 2 בעיות:
- הרשאות המכשיר קופצות: "מכשיר זה נתון בסיכון וכו' וכו' האם אתה מאשר?"
- גם לאחר אישור, הוא מראה לי את המסך אך לא נותן לי לבצע שום פעולה. רק לצפות במסך
טים ויואר, יותר גרוע...
מראה לי רק את חלון הצ'אט..., ואם אני יוצא במכשיר מהאפליקציה, הוא מנתק לחלוטין את הטים ויואר.@מטעמים הנושא מורכב ומשתנה ממכשיר למכשיר ולאחר מכן מגרסת מערכת הפעלה אחת לשניה
תמיד בכניסה הראשונה בשתי התוכנות הוא יבקש ממך להתקין מהפליי פלאגין שאמור לעזור לו
יש לטים ויואר עצמה עשרות פלאגינים וכן לאנידסק יש פלאגיניםאם אין לך מכשיר מאוד נפוץ אל תפתח ציפיות..
למתקדמים יש גם את SCRCPY
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות