באג | הפורום חסום לי בנטפרי
-
@קינג-קומפיוטר אז בסוף כן קראת הכל

-
@גבר כתב בבאג | הפורום חסום לי בנטפרי:
לא יודע אבל אצלי הכל עובד חלק
יכול להיות שזה קשור לדרגות חסימהמוזר אני על הכי פתוח וחסום לי
אתה בטוח שאתה נטפרי? -
@גבר כתב בבאג | הפורום חסום לי בנטפרי:
כל הפורום
הקישור הזה
https://mitmachim.top/topic/65139/שימוש-במתודות-בפייתון/1
פתוח לך? -
@גבר כתב בבאג | הפורום חסום לי בנטפרי:
כל הפורום
הקישור הזה
https://mitmachim.top/topic/65139/שימוש-במתודות-בפייתון/1
פתוח לך? -
אגב מי שמאוד דחוף לו לקרוא את הנושא הנ"ל ולא יכול להמתין עד שהוא יפתח
אפשר להיכנס לפרופיל האישי של @THMHE ושם ברשימת הנושאים לרחף על הפוסט נושא השם "שימוש במתודות בפייתון"
ויקפוץ חלום שבו אפשר לקרוא את כל הפוסט. -
אגב מי שמאוד דחוף לו לקרוא את הנושא הנ"ל ולא יכול להמתין עד שהוא יפתח
אפשר להיכנס לפרופיל האישי של @THMHE ושם ברשימת הנושאים לרחף על הפוסט נושא השם "שימוש במתודות בפייתון"
ויקפוץ חלום שבו אפשר לקרוא את כל הפוסט. -
T THMHE סימן נושא זה כנפתר ב
-
@2580 כתב בבאג | הפורום חסום לי בנטפרי:
@פרוזי או פשוט לקרוא את הכל מהתמונות למעלה...
אבל זה לא יפתור את העי' עם הלייקים של @THMHE ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
