בעיה | מערכת הפעלה לא עולה במחשב נייד- מה ניתן לעשות?
-
היי,
מחשב הנייד מצליח לעלות תקין כשמגיע לשלב של כניסה לשולחן עבודה -רואים מסך שחור עם עכבר,
מה ניתן לעשות כדי לתקן את השגיאה הנ"ל?
תודה מראש. -
היי,
מחשב הנייד מצליח לעלות תקין כשמגיע לשלב של כניסה לשולחן עבודה -רואים מסך שחור עם עכבר,
מה ניתן לעשות כדי לתקן את השגיאה הנ"ל?
תודה מראש. -
היי,
מחשב הנייד מצליח לעלות תקין כשמגיע לשלב של כניסה לשולחן עבודה -רואים מסך שחור עם עכבר,
מה ניתן לעשות כדי לתקן את השגיאה הנ"ל?
תודה מראש.@EFRATTT כתב בבעיה | מערכת הפעלה לא עולה במחשב נייד- מה ניתן לעשות?:
היי,
מחשב הנייד מצליח לעלות תקין כשמגיע לשלב של כניסה לשולחן עבודה -רואים מסך שחור עם עכבר,
מה ניתן לעשות כדי לתקן את השגיאה הנ"ל?
תודה מראש.מדובר ב WIN7 מערכת הפעלה ישנה...
-
@EFRATTT כתב בבעיה | מערכת הפעלה לא עולה במחשב נייד- מה ניתן לעשות?:
היי,
מחשב הנייד מצליח לעלות תקין כשמגיע לשלב של כניסה לשולחן עבודה -רואים מסך שחור עם עכבר,
מה ניתן לעשות כדי לתקן את השגיאה הנ"ל?
תודה מראש.מדובר ב WIN7 מערכת הפעלה ישנה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות