עזרה | טריגר טווח זמן ב-MacroDroid
-
@נחמן-פלח בוא אני יסביר יותר; אני רוצה שביום שני ושלישי, מהשעה 14:00 עד השעה 15:45 - הטלפון יהיה על רטט, ומדיה על עוצמה "0", ועוד כמה פעולות; ובסיום הזמן הזה - הטלפון יחזור על צליל (או יחזור לקדמותו - מה שהוא היה לפני השעה 14:00), וכן עוצמת קול המדיה יחזור או ל: 100 או למה שהוא היה לפני השעה 14:00.
-
@נחמן-פלח בוא אני יסביר יותר; אני רוצה שביום שני ושלישי, מהשעה 14:00 עד השעה 15:45 - הטלפון יהיה על רטט, ומדיה על עוצמה "0", ועוד כמה פעולות; ובסיום הזמן הזה - הטלפון יחזור על צליל (או יחזור לקדמותו - מה שהוא היה לפני השעה 14:00), וכן עוצמת קול המדיה יחזור או ל: 100 או למה שהוא היה לפני השעה 14:00.
-
@נחמן-פלח בוא אני יסביר יותר; אני רוצה שביום שני ושלישי, מהשעה 14:00 עד השעה 15:45 - הטלפון יהיה על רטט, ומדיה על עוצמה "0", ועוד כמה פעולות; ובסיום הזמן הזה - הטלפון יחזור על צליל (או יחזור לקדמותו - מה שהוא היה לפני השעה 14:00), וכן עוצמת קול המדיה יחזור או ל: 100 או למה שהוא היה לפני השעה 14:00.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
