תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

זה ההודעה שעולה לי בסוף כשאני מנסה לתקין
לאר הבנתי מה אתה בא להראות לי
אפשר להתקין אפליקציה לא ארוזה רק על משתמש אחד
איפה הבעיה כעת -
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

זה ההודעה שעולה לי בסוף כשאני מנסה לתקין
לאר הבנתי מה אתה בא להראות לי
אפשר להתקין אפליקציה לא ארוזה רק על משתמש אחד
איפה הבעיה כעת@A0533057932 הסרתי התקנה מהמשתמש הראשון וזה עדיין עושה לי את זה.
-
@A0533057932 הסרתי התקנה מהמשתמש הראשון וזה עדיין עושה לי את זה.
@אילן-0 מחקת לחלוטין מהמשתמש הראשון?
-
@אילן-0 מחקת לחלוטין מהמשתמש הראשון?
@A0533057932 מה זה לחלוטין,
נכנסתי להגדרות/אפליקציות/אפליקציות מותקנות
ומחקתי משם -
@A0533057932 מה זה לחלוטין,
נכנסתי להגדרות/אפליקציות/אפליקציות מותקנות
ומחקתי משם@אילן-0 יש לך ANYDESK?
-
@אילן-0 יש לך ANYDESK?
@A0533057932 מה זה?
-
@A0533057932 מה זה?
@אילן-0 https://anydesk.com/en
-
@אילן-0 https://anydesk.com/en
@A0533057932 כן, יש לי
סורי לא הבנתי קודם מה התכוונת -
@A0533057932 כן, יש לי
סורי לא הבנתי קודם מה התכוונת@אילן-0 מה המספרים
אני רוצה לבדוק משהו ברשותך -
@A0533057932 כן, יש לי
סורי לא הבנתי קודם מה התכוונת -
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@אילן-0 יש תוכנה בשביל להסיר את הWSA
יש הוראות
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script#--uninstallation
אולם מה שאותי מעניין יותר זה טקסט השגיאה -
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@אילן-0 יש תוכנה בשביל להסיר את הWSA
יש הוראות
https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script#--uninstallation
אולם מה שאותי מעניין יותר זה טקסט השגיאה@A0533057932 תכתוב לי למייל elanbrosh בגיימיל
-
@A0533057932 תכתוב לי למייל elanbrosh בגיימיל
@אילן-0 לא הבנתי
-
@אילן-0 לא הבנתי
-
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@אילן-0 או אם השם משתמש שלך זה מספר הטל' שלך האם אפשר להתקשר אליך?
המייל שלי מופיע בפרופיל
-
@אילן-0 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@אילן-0 או אם השם משתמש שלך זה מספר הטל' שלך האם אפשר להתקשר אליך?
המייל שלי מופיע בפרופיל
@A0533057932 תודה רבה, בסוף הצלחתי,
פשוט שינתי את המשתמש השני ממשתמש רגיל למנהל ואז הפעלתי מחדש הרצתי שוב, וזה עבד.
תודה רבה! -
אני מנסה להתקין על מחשב WSA
ניסיתי להתקין את הגירסה האחרונה (2311)- היא הותקנה מוזר ללא האפליקציות שצריכות להיות (כמו magisk) ולא נפתח בה כלום, גם לא הקבצים של המערכת, רק התוכנה הראשית שמכבה ומפעילה את ה-WSA וכו' נפתחת.
ניסיתי להסיר ולהתקין גירסה ישנה יותר (2308)- גם לא עובד, אותו דבר, למרות שבמחשב אחר עם אותה החומרה בדיוק- הWSA הותקן יפה ועובד מצויין
מה יכולה להיות הבעיה? -
אני מנסה להתקין על מחשב WSA
ניסיתי להתקין את הגירסה האחרונה (2311)- היא הותקנה מוזר ללא האפליקציות שצריכות להיות (כמו magisk) ולא נפתח בה כלום, גם לא הקבצים של המערכת, רק התוכנה הראשית שמכבה ומפעילה את ה-WSA וכו' נפתחת.
ניסיתי להסיר ולהתקין גירסה ישנה יותר (2308)- גם לא עובד, אותו דבר, למרות שבמחשב אחר עם אותה החומרה בדיוק- הWSA הותקן יפה ועובד מצויין
מה יכולה להיות הבעיה?@sapir885 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני מנסה להתקין על מחשב WSA
ניסיתי להתקין את הגירסה האחרונה (2311)- היא הותקנה מוזר ללא האפליקציות שצריכות להיות (כמו magisk) ולא נפתח בה כלום, גם לא הקבצים של המערכת, רק התוכנה הראשית שמכבה ומפעילה את ה-WSA וכו' נפתחת.
ניסיתי להסיר ולהתקין גירסה ישנה יותר (2308)- גם לא עובד, אותו דבר, למרות שבמחשב אחר עם אותה החומרה בדיוק- הWSA הותקן יפה ועובד מצויין
מה יכולה להיות הבעיה?קודם כל
מה הגרסה המדוייקת שהורדת והתקנת?
ודבר שני
האם הסרת לחלוטין את ההתקנה הישנה לפני שהתקנת את החדשה? -
@sapir885 כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
אני מנסה להתקין על מחשב WSA
ניסיתי להתקין את הגירסה האחרונה (2311)- היא הותקנה מוזר ללא האפליקציות שצריכות להיות (כמו magisk) ולא נפתח בה כלום, גם לא הקבצים של המערכת, רק התוכנה הראשית שמכבה ומפעילה את ה-WSA וכו' נפתחת.
ניסיתי להסיר ולהתקין גירסה ישנה יותר (2308)- גם לא עובד, אותו דבר, למרות שבמחשב אחר עם אותה החומרה בדיוק- הWSA הותקן יפה ועובד מצויין
מה יכולה להיות הבעיה?קודם כל
מה הגרסה המדוייקת שהורדת והתקנת?
ודבר שני
האם הסרת לחלוטין את ההתקנה הישנה לפני שהתקנת את החדשה?@A0533057932
הסרתי דרך האפליקציות שך וינדוס
לא דרך תוכנה או משהו כזה...
התקנתי בהתחלה את זה
WSA_2311.40000.5.0_x64_Release-Nightly-with-KernelSU-v0.7.5-MindTheGapps-13.0-as-Pixel-5-RemovedAmazon.7z
ואחרי זה את את גירסה 2308 (אין לי כרגע את השם המלא)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות