בירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO
-
שלום לכולם!
עשיתי ע"פ המדריך של מסדר באג ההתראות של הווצאפ ועכשיו אני רוצה למחוק את האפליקציה.
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה? -
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוק@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה? -
@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה?@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה?כן, זה הסייר..
אתה יכול ללחוץ בשלוש פסים בצד שמאל ואז תראה extract apk תלחץ על זה תעבור לעמודה הימנית שזה האפליקציות מערכת ותחפש את האפליקציה ותלחץ עליה ואז נראה לי יש אפשרות להסיר אם לא אז תלחץ על הנתיב שם.. ותמחק.. -
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה?כן, זה הסייר..
אתה יכול ללחוץ בשלוש פסים בצד שמאל ואז תראה extract apk תלחץ על זה תעבור לעמודה הימנית שזה האפליקציות מערכת ותחפש את האפליקציה ותלחץ עליה ואז נראה לי יש אפשרות להסיר אם לא אז תלחץ על הנתיב שם.. ותמחק..@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה?כן, זה הסייר..
אתה יכול ללחוץ בשלוש פסים בצד שמאל ואז תראה extract apk תלחץ על זה תעבור לעמודה הימנית שזה האפליקציות מערכת ותחפש את האפליקציה ותלחץ עליה ואז נראה לי יש אפשרות להסיר אם לא אז תלחץ על הנתיב שם.. ותמחק..שם לא מצאתי דרך להסיר
אבל לא כתוב לי היכן הנתיב בדיוק -
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@מישהו12 כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
איך אני עושה זאת בדרך הפשוטה?
לא ניסיתי בשום שלב.
אי אפשר להסיר?
אם כן, אחת מ2 אופציות.
הסרה של מודול המגיסק אולי תעזור.
ואם לא - להכנס עם סייר רוט לנתיב שבו שמרת את האפליקציה ולמחוקמזה סייר רוט? (אולי MT MANAGER?)
ואיך מגיעים לנתיב של האפליקציה?כן, זה הסייר..
אתה יכול ללחוץ בשלוש פסים בצד שמאל ואז תראה extract apk תלחץ על זה תעבור לעמודה הימנית שזה האפליקציות מערכת ותחפש את האפליקציה ותלחץ עליה ואז נראה לי יש אפשרות להסיר אם לא אז תלחץ על הנתיב שם.. ותמחק..שם לא מצאתי דרך להסיר
אבל לא כתוב לי היכן הנתיב בדיוק@Sitbon תלחץ על more ואז

-
@Sitbon תלחץ על more ואז

@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon תלחץ על more ואז

"נכשלה הסרת ההתקנה של XXX"
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon תלחץ על more ואז

"נכשלה הסרת ההתקנה של XXX"
@Sitbon תחפש אז בסיסתם אפפ או פריו אפפ ..
-
@Sitbon תחפש אז בסיסתם אפפ או פריו אפפ ..
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon תחפש אז בסיסתם אפפ או פריו אפפ ..
ולמחוק אותו ידנית משם?
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon תחפש אז בסיסתם אפפ או פריו אפפ ..
ולמחוק אותו ידנית משם?
@Sitbon כן
-
@Sitbon כן
@שניאור-שמח הוא משאיר אותו על המסך
אבל אי אפשר להכנס... -
@Sitbon כן
@שניאור-שמח זה בטוח אם אכבה ואדליק את הטלפון מבלי שיקרה משהו?
-
@שניאור-שמח זה בטוח אם אכבה ואדליק את הטלפון מבלי שיקרה משהו?
@Sitbon צריך לעשות הפעלה מחדש...
-
@Sitbon צריך לעשות הפעלה מחדש...
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon צריך לעשות הפעלה מחדש...
ואין לחשוש שמא המכשיר לא יפעל בגלל זה?
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | הסרת אפליקציית מערכת בF21 PRO:
@Sitbon צריך לעשות הפעלה מחדש...
ואין לחשוש שמא המכשיר לא יפעל בגלל זה?
@Sitbon לא
-
@Sitbon לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות