עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן
אני לא יודע מה לומר לך אבל לדעתי מה שקרה זה אחד מהשנים- שההוא צרב לך רום והטלפון לא נדלק כי לאהיה בטריה / משהו אחר
- לא נצרב שום גירסא אבל בגלל שצרבת כמה מחיצות הטלפון מנסה להידלק ולא מצליח כי אין את כל המחיצות
אתה יכול לנסות לאפס כמו שאמר @שניאור-שמח לא אמור לעזור
(בחלון שהיית מקודם תבחר בשורה ריקוברי ושם יהיה לך איפוס)
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
שההוא צרב לך רום והטלפון לא נדלק כי לאהיה בטריה / משהו אחר
זה נשמע לי יותר הגיוני, כי מיד אחרי שהמסך נדלק פעם ראשונה, ראיתי סימון שאין סוללה בכלל..
-
@אחיה-כהן
אני לא יודע מה לומר לך אבל לדעתי מה שקרה זה אחד מהשנים- שההוא צרב לך רום והטלפון לא נדלק כי לאהיה בטריה / משהו אחר
- לא נצרב שום גירסא אבל בגלל שצרבת כמה מחיצות הטלפון מנסה להידלק ולא מצליח כי אין את כל המחיצות
אתה יכול לנסות לאפס כמו שאמר @שניאור-שמח לא אמור לעזור
(בחלון שהיית מקודם תבחר בשורה ריקוברי ושם יהיה לך איפוס)
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
(בחלון שהיית מקודם תבחר בשורה ריקוברי ושם יהיה לך איפוס)
עשיתי וזה מה שקיבלתי

-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
(בחלון שהיית מקודם תבחר בשורה ריקוברי ושם יהיה לך איפוס)
עשיתי וזה מה שקיבלתי

@אחיה-כהן תנסה לשחק עם המקשים של ההגברה ושל החזור וכו'..
-
@אחיה-כהן תנסה לשחק עם המקשים של ההגברה ושל החזור וכו'..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תנסה לשחק עם המקשים של ההגברה ושל החזור וכו'..
מתי לנסות?
-
@אחיה-כהן לשחק עם הלחצנים של ההגברה אולי שניהם ביחד הרוך אולי מקש כיבוי וחזור..
-
@אחיה-כהן לשחק עם הלחצנים של ההגברה אולי שניהם ביחד הרוך אולי מקש כיבוי וחזור..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לשחק עם הלחצנים של ההגברה אולי שניהם ביחד הרוך אולי מקש כיבוי וחזור..
אתה אומר את זה, כי אתה מכיר את המצב הזה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לשחק עם הלחצנים של ההגברה אולי שניהם ביחד הרוך אולי מקש כיבוי וחזור..
אתה אומר את זה, כי אתה מכיר את המצב הזה?
-
@אחיה-כהן
תלחץ על מקש הכיבוי ועל התפריט למעלה

@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
תלחץ על מקש הכיבוי ועל התפריט למעלה

עשיתי, לא קורה כלום
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לשחק עם הלחצנים של ההגברה אולי שניהם ביחד הרוך אולי מקש כיבוי וחזור..
אתה אומר את זה, כי אתה מכיר את המצב הזה?
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
-
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
נו, ואז אני מגיע למצב הזה

-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
נו, ואז אני מגיע למצב הזה

@אחיה-כהן על מה לחצת?
-
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן, תנסה להדליק את הטלפון ואז ללחוץ לחיצה ארוכה על שתי המקשים של הגברת הקול..
.
-
@אחיה-כהן עכשיו ניסיתי להגיע לאיפוס.. אתה צריך ללחוץ לחיצה ארוכה וקצרה על המקש האדום והגברת הקול..
-
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
למה לא לצרוב את הרום המלא וזהו?
אני מתכון לצריבה שלוקחת חצי שעה בערך
חכה עדיף לנסות לאפס...
-
@אחיה-כהן עכשיו ניסיתי להגיע לאיפוס.. אתה צריך ללחוץ לחיצה ארוכה וקצרה על המקש האדום והגברת הקול..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן עכשיו ניסיתי להגיע לאיפוס.. אתה צריך ללחוץ לחיצה ארוכה וקצרה על המקש האדום והגברת הקול..
מה זה המקש האדום?
של הכיבוי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
