בקשת מידע | ניתן להגדיל/להקטין העלות לפורום?
-
הכנסתי את השרשור הזה תחת "בקשת מידע" - אך יתכן, שבהמשך יכנס תחת הגדרה של "הצעת ייעול".
השאלה שלי היא כדלהלן:
בהרבה פורומים - ניתן להגדיל או להקטין העלות לאתר,
כגון מסמכים, תמונות וכדו', וכמו שכולם מכירים מהמיילים,
האם זה קיים גם כאן?אם כן - אשמח להחכים וללמוד.
אם לא - [נחכה ונראה - יתכן שכן] - אולי כדאי לשקול ולהוסיף כזו אופציה, כי לענ"ד, זו פונקציה שמועילה מאוד:הן לחברי הפורום - לרצף הקריאה [מובא בקטן, ולא תופס את כל המרחב וכו']
והן להנהלה - חסכון במשאבים, פחות עומס וכו' -
הכנסתי את השרשור הזה תחת "בקשת מידע" - אך יתכן, שבהמשך יכנס תחת הגדרה של "הצעת ייעול".
השאלה שלי היא כדלהלן:
בהרבה פורומים - ניתן להגדיל או להקטין העלות לאתר,
כגון מסמכים, תמונות וכדו', וכמו שכולם מכירים מהמיילים,
האם זה קיים גם כאן?אם כן - אשמח להחכים וללמוד.
אם לא - [נחכה ונראה - יתכן שכן] - אולי כדאי לשקול ולהוסיף כזו אופציה, כי לענ"ד, זו פונקציה שמועילה מאוד:הן לחברי הפורום - לרצף הקריאה [מובא בקטן, ולא תופס את כל המרחב וכו']
והן להנהלה - חסכון במשאבים, פחות עומס וכו' -
@THMHE כתב בבקשת מידע | ניתן להגדיל/להקטין העלות לפורום?:
מה זה כושה?
לא יודע.
מישהו כאן יודע מה זה כושה?
-
@THMHE כתב בבקשת מידע | ניתן להגדיל/להקטין העלות לפורום?:
@שמעיה אני לא משתמש הרבה במייל, מה זה בדיוק הקטנת קובץ?
מה זה עושה?כשמעלים קובץ תמונה/מסמך וכדו' - ישנם 4 מודגשות בפינות המסמך/תמונה [בדר"כ זה מופיע בצבע כחול] אתה עולה עליהם עם א' הלחצנים שבעכבר ימני [או בכל אופציה שבחרת] וגורר את התמונה [דרך הפינות המסומנות] לגודל הרצוי [הקטנה/הגדלה].
המעלה העצומה שיש לפונקציה הזו לגולשים - שזה לא תופס את כל המרחב של "ריבוע" הכתיבה, לא מפריע לרצף הקריאה, וכל אחד שרוצה לראות את הכתוב בו, פשוט עומד על המסמך/תמונה - ולוחץ על א' הלחצנים שבעכבר [לפי מה שקבע מראש בהגדרות לבחירה] וזה נפתח במסך נפרד - ובחזות מלאה וברורה - וניתן לשחק עם הגודל לפי בחירה.
המעלה למנהלי האתר - [עד כמה שידוע לי], חוסך המון במשאבים/שטח איחסון/עומס/ ועוד כמה ענינים [שהם בטח יודעים להסביר הרבה יותר טוב ממני].
האמת היא, שכבר בהתחלת הכנסי כאן לפורום, התפלאתי שאין את הפונקציה הזו כאן, כי לפי הנראה, הפלטפורמה כאן של הפורום ברמה גבוה [אני קצת מברר על העניינים האלו בזמן האחרון, ולכן תמיהתי הראשונה {שהייתה קיימת כבר מזמן} צפה ועולה לי בימים האחרונים שוב ושוב].
-
@THMHE כתב בבקשת מידע | ניתן להגדיל/להקטין העלות לפורום?:
@שמעיה אני לא משתמש הרבה במייל, מה זה בדיוק הקטנת קובץ?
מה זה עושה?כשמעלים קובץ תמונה/מסמך וכדו' - ישנם 4 מודגשות בפינות המסמך/תמונה [בדר"כ זה מופיע בצבע כחול] אתה עולה עליהם עם א' הלחצנים שבעכבר ימני [או בכל אופציה שבחרת] וגורר את התמונה [דרך הפינות המסומנות] לגודל הרצוי [הקטנה/הגדלה].
המעלה העצומה שיש לפונקציה הזו לגולשים - שזה לא תופס את כל המרחב של "ריבוע" הכתיבה, לא מפריע לרצף הקריאה, וכל אחד שרוצה לראות את הכתוב בו, פשוט עומד על המסמך/תמונה - ולוחץ על א' הלחצנים שבעכבר [לפי מה שקבע מראש בהגדרות לבחירה] וזה נפתח במסך נפרד - ובחזות מלאה וברורה - וניתן לשחק עם הגודל לפי בחירה.
המעלה למנהלי האתר - [עד כמה שידוע לי], חוסך המון במשאבים/שטח איחסון/עומס/ ועוד כמה ענינים [שהם בטח יודעים להסביר הרבה יותר טוב ממני].
האמת היא, שכבר בהתחלת הכנסי כאן לפורום, התפלאתי שאין את הפונקציה הזו כאן, כי לפי הנראה, הפלטפורמה כאן של הפורום ברמה גבוה [אני קצת מברר על העניינים האלו בזמן האחרון, ולכן תמיהתי הראשונה {שהייתה קיימת כבר מזמן} צפה ועולה לי בימים האחרונים שוב ושוב].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות