דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. מערכות מולטימדיה לרכב
  4. עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
  5. בעיה | חסימת מולטימדיה

בעיה | חסימת מולטימדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
6 פוסטים 2 כותבים 499 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יוסף 100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    התקנתי חסימה למערכת מולטימדיה של @מיישה https://mitmachim.top/topic/56091/מדריך-חדש-חסימת-מערכת-מולטימדיה
    החסימה עובדת מצוין הבעיה שאין אפשרות להיכנס לאפליקציות שמגיעות עם הרכב כמו בלוטוס ורדיו ונגן. הם נמצאים על המסך של האפליקציה אבל שלוחצים עליהם הם לא מגיבים לעומת זה אפליקציות שהותקנו כמו וייז וכד' כן עובדות
    ובנוסף גם אין אפשרות להגיע להגדרות של הWI FI

    האם יש לזה פיתרון?

    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסף 100

      התקנתי חסימה למערכת מולטימדיה של @מיישה https://mitmachim.top/topic/56091/מדריך-חדש-חסימת-מערכת-מולטימדיה
      החסימה עובדת מצוין הבעיה שאין אפשרות להיכנס לאפליקציות שמגיעות עם הרכב כמו בלוטוס ורדיו ונגן. הם נמצאים על המסך של האפליקציה אבל שלוחצים עליהם הם לא מגיבים לעומת זה אפליקציות שהותקנו כמו וייז וכד' כן עובדות
      ובנוסף גם אין אפשרות להגיע להגדרות של הWI FI

      האם יש לזה פיתרון?

      מיישהמ מנותק
      מיישהמ מנותק
      מיישה
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יוסף-100 כתב בבעיה | חסימת מולטימדיה:

      אבל שלוחצים עליהם הם לא מגיבים

      לא קורה כלום, או שקופצת החסימה?

      שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיישהמ מיישה

        @יוסף-100 כתב בבעיה | חסימת מולטימדיה:

        אבל שלוחצים עליהם הם לא מגיבים

        לא קורה כלום, או שקופצת החסימה?

        י מנותק
        י מנותק
        יוסף 100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף 100
        #3

        @מיישה לא קורה כלום
        ניסיתי להתקין נגן אחר והצלחתי להפעיל
        אולי הפתרון זה להתקין אפליקציה של רדיו ובלוטוס ?
        האם יש אפליקציות כאלו שפתוחים בנטפרי?

        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסף 100

          @מיישה לא קורה כלום
          ניסיתי להתקין נגן אחר והצלחתי להפעיל
          אולי הפתרון זה להתקין אפליקציה של רדיו ובלוטוס ?
          האם יש אפליקציות כאלו שפתוחים בנטפרי?

          מיישהמ מנותק
          מיישהמ מנותק
          מיישה
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יוסף-100 כתב בבעיה | חסימת מולטימדיה:

          @מיישה לא קורה כלום
          ניסיתי להתקין נגן אחר והצלחתי להפעיל
          אולי הפתרון זה להתקין אפליקציה של רדיו ובלוטוס ?
          האם יש אפליקציות כאלו שפתוחים בנטפרי?

          מעניין, אף פעם לא שמעתי על זה.
          תנסה להכנס לרשימה לבנהולראות האם זה נחסם לאחרונה.

          שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

          י 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיישהמ מיישה

            @יוסף-100 כתב בבעיה | חסימת מולטימדיה:

            @מיישה לא קורה כלום
            ניסיתי להתקין נגן אחר והצלחתי להפעיל
            אולי הפתרון זה להתקין אפליקציה של רדיו ובלוטוס ?
            האם יש אפליקציות כאלו שפתוחים בנטפרי?

            מעניין, אף פעם לא שמעתי על זה.
            תנסה להכנס לרשימה לבנהולראות האם זה נחסם לאחרונה.

            י מנותק
            י מנותק
            יוסף 100
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מיישה איפה נמצאת הרשימה הלבנה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיישהמ מיישה

              @יוסף-100 כתב בבעיה | חסימת מולטימדיה:

              @מיישה לא קורה כלום
              ניסיתי להתקין נגן אחר והצלחתי להפעיל
              אולי הפתרון זה להתקין אפליקציה של רדיו ובלוטוס ?
              האם יש אפליקציות כאלו שפתוחים בנטפרי?

              מעניין, אף פעם לא שמעתי על זה.
              תנסה להכנס לרשימה לבנהולראות האם זה נחסם לאחרונה.

              י מנותק
              י מנותק
              יוסף 100
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מיישה נכנסתי לרשימה הלבנה זה לא נחסם לאחרונה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוסף 100 התייחס לנושא זה ב

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר