בעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???
-
יש לי מחשב ווינדוס 10 עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB וכשאני עובד עם פרימייר הוא פשוט לא זז, אשמח לעזרה מחברי הפורום
-
יש לי מחשב ווינדוס 10 עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB וכשאני עובד עם פרימייר הוא פשוט לא זז, אשמח לעזרה מחברי הפורום
-
@קטוצ-קע מתי הוא איטי? ברגיל? או רק ברנדור?
@ginyes כתב בבעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???:
@קטוצ-קע
תבדוק במנהל המשימות כמה אחוז מהזיכרון בשימוש, וכמה אחוז מהמעבד בשימוש.
כמו כן האם הכונן שלך הוא SSD?ודאי שיש SSD אבל כרטיס מסך גרפי אין
-
@קטוצ-קע מתי הוא איטי? ברגיל? או רק ברנדור?
@ginyes כתב בבעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???:
@קטוצ-קע
תבדוק במנהל המשימות כמה אחוז מהזיכרון בשימוש, וכמה אחוז מהמעבד בשימוש.
כמו כן האם הכונן שלך הוא SSD?ודאי שיש SSD אבל כרטיס מסך גרפי אין
-
@קטוצ-קע מתי הוא איטי? ברגיל? או רק ברנדור?
@ginyes כתב בבעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???:
@קטוצ-קע
תבדוק במנהל המשימות כמה אחוז מהזיכרון בשימוש, וכמה אחוז מהמעבד בשימוש.
כמו כן האם הכונן שלך הוא SSD?ודאי שיש SSD אבל כרטיס מסך גרפי אין
@nte כתב בבעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???:
מתי הוא איטי? ברגיל? או רק ברנדור?
@קטוצ-קע כתב בבעיה | למה פרימייר עובד ל-א-ט במחשב עם מעבד i7 וזיכרון RAM 16 GB ???:
@nte פוטושופ ואילוסטרייטור עובד מצויין ולפרימייר זה לא מספיק חזק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
